Secondary Adv

Sistemi virtual qe do te indetifikoje emigrantet ne aeroporte

Share on Google+

Sistemi, i njohur si agjenti automatik virtual për vlerësimin e së vërtetës në kohë reale, u testua në kufirin amerikan me Meksikën për udhëtarët që konsideroheshin si një rrezik i ulët gjashtë vjet më parë. 

 

Që atëherë, ajo është testuar në Agjencinë e Shërbimeve Kufitare të Kanadasë dhe në Bashkimin Evropian dhe shpresohet se kjo mund të ndihmojë së shpejti agjentët të mund të identifikojnë kriminelët dhe madje edhe terroristët e mundshëm. Roboti përdor softuer për zbulimin e syve së  bashku me një sërë sensorësh për të vezhguar deri tek shenjat fiziologjike që tregojnë se një person po gënjen, dhe sapo të bëhet i dyshimtë, ai mund të klasifikojë pasagjerin për inspektim të mëtejshëm. 

 

Donald Trump kërkoi 223 milionë dollarë nga Siguria Kombëtare për 2019 për "infrastrukturë me prioritet të lartë, përmirësime në teknologjinë e sigurisë kufitare", si dhe 210.5 milionë dollarë për punësimin e agjentëve të rinj kufitarë. Punëtorët federal intervistuan ose shqyrtuan më shumë se 46,000 aplikantë për refugjatë dhe përpunuan rreth 80,000 raste të dyshimta në vitin 2017. 

 

AVATAR-i si një gjykatës për zbulimin e mashtrimit ka një shkallë të suksesit prej 60 deri 75 për qind dhe nganjëherë deri në 80 për qind, sipas Elkins.Në përgjithësi, saktësia e njerëzve si gjyqtarë është rreth 54 deri 60 për qind më së shumti, tha ai. Dhe në shifër e tillë është në ditët tona më të mira. Ne nuk jemi të qëndrueshëm, mësohet të jetë shprehur ai. AVATAR u zbulua për herë të parë në vitin 2012 nga hulumtuesit në Universitetin e Arizonës. Që atëherë, sistemi është bërë shumë më i avancuar, me sensorë shtesë dhe aftësinë për të analizuar më shumë të dhëna. Sipas ekipit është e sjellshme  dhe dygjuhësore dhe ndryshe nga një njeri, nuk do ti duhet të pushojë, pra është funksionale gjatë gjithë kohës.  

 

AVATAR është një kiosk, pak a shumë e ngjashme me një check-in në aeroport ose dyqan kioskë me vetëshërbim, tha Elkins. Megjithatë, kjo kiosk ka një fytyrë në ekran që u bën pyetje udhëtarëve dhe mund të zbulojë ndryshime në fiziologji dhe sjellje gjatë zhvillimit të intervistës. Sistemi mund të zbulojë ndryshime në sy, zë, gjeste dhe qëndrim për të përcaktuar rrezikun e mundshëm. Pasi një udhëtar hyn në kiosk, do ti bëhen një sërë pyetjesh, të tilla si: A keni fruta apo perime në bagazhin tuaj?' ose nëse ata disponojnë një armë me vete.

 

Gjatë kohës që bëhen pyetjet, AVATAR përdor softuer për zbulimin e syve dhe sensorë të lëvizjes dhe presionit për të gjetur ndonjë shenjë gënjeshtrash ose nëse personi ka vështirësi në pergjigje. Për të ndarë gënjeshtarët nga ata që janë vetëm nervozë rreth fluturimit, ajo do tu bëjë gjithashtu një numër pyetjesh të parëndësishme. Është arritur të kuptohet se kjo mund të përdoret jo vetëm për sigurinë e kufirit, por edhe për zbatimin e ligjit, intervistat për punë dhe aplikacionet e tjera të burimeve njerëzore. Studiuesit  vazhdojnë të bëjnë përmirësime, të tilla si analizimi i të dhënat e mbledhura duke përdorur teknika të analizës së të dhënave të mëdha që e bëjnë AVATAR një mjet potencialisht të vlefshëm në shumë industri. 


Më të lexuarat