Secondary Adv

Google Assistant do te zevendesoje punonjesit e call center

Share on Google+

Google mendohet se shumë shpejt do të zevendësojë punonjësit e call center me sistemin e tij Duplex të asisitentit dixhital.

 

Kur Google e prezantoi asistentin dixhital të telefonatave të quajtur Duplex disa mendonin se kjo gjë dukej shumë njerëzore, ndërsa të tjerët shqetësoheshin se do t'i regjistronte fshehurazi thirrjet e bëra. Megjithë reagimin masiv mbi sistemin, duket se Google po shtyn përpara planet me zëvendësimin e punëtorëve të qendrave të thirrjeve në të gjithë globin me sistemin e tij të inteligjencës artificiale. Sipas Informacionit, Google tashmë është në bisedime me klientët, duke përfshirë një firmë të madhe sigurimi, për krijimin e versioneve call center për sistemin e tij. Të paktën një klient potencial, një kompani e madhe sigurimi, po shqyrton mënyrat se si mund të përdorë teknologjinë, sipas personit me njohuri të projektit, duke përfshirë qendrat e thirrjeve ku asistenti i zërit mund të përballojë thirrjet e thjeshta dhe të përsëritura të konsumatorëve, si dhe kur bisedat bëhen më të ndërlikuara, tha The Information. Sidoqoftë një zëdhënës i Google tha për Dailymail.com se firma ende nuk ishte duke testuar versionin e 'call center' të sistemit. 

 

Aktualisht jemi të përqendruar në rastet e përdorimit të konsumatorëve për teknologjinë Duplex dhe nuk po testojmë Duplex me asnjë klient ndërmarrjeje, ashtu siç jemi shprehur edhe më parë, Duplex është projektuar për të operuar në raste përdorimi shumë të veçanta dhe aktualisht ne jemi të përqendruar në testimin me rezervimet e restoranteve, rezervimin e salloneve të bukurisë dhe rezervimin e pushimeve gjithashtu me një grup të kufizuar testuesish të besuar. Është e rëndësishme që të marrim përvojën e duhur dhe po marrim një qasje të ngadaltë dhe të matur, teksa përfshijmë mësime dhe reagime nga testet tona. Ky veprim do të vinte Google në një betejë të dyfishtë me Amazon, e cila po përpiqet të bindë firmat që të përdorin teknologjinë e saj Alexa. Rritja e nevojës për të përmirësuar përvojën e konsumatorit dhe rritja e numrit të ndërmarrjeve që shfrytëzojnë përfitimet e qendrës së kontaktit kanë shtyrë miratimin e zgjidhjeve të qendrës të bazuar në sisteme të avancuara teknologjike.

 

Demostrimi i parë i sistemit të inteligjencës artificiale të google pra të asistentit dixhital të krijuar prej tij, nxisin nxisin reagime masive kundrejt teknologjisë. Google shprehet se është duke punuar për ti dhënë zgjidhje këtyre shqetësimeve dhe gjithashtu planifikon të sjellë një version të ri të sistemit për disa testues brenda disa javësh. Për fillestarët, Google thotë se roboti ose sitemi i inteligjencës artificiale do të identifikojë veten si një ndihmës i automatizuar që në fillim të telefonatës dhe do e mbyllë duke u përmendur se telefonata e tyre është regjistruar. Operatorët njerëzorë do të qëndrojnë si rezervë nëse një telefonatë kërkon një komunikim më kompleks të cilin nuk mundet ta zhvillojë asistenti dixhital. Sa i përket tendencës së Duplex për të përdorur përshtatje të të fjalëve, Google vëren se kjo teknikë ka përmirësuar aftësinë e asistentit për të rezervuar emërimet duke bashkëvepruar më shumë me njerëzit në anën tjetër të linjës. Gjigandi i kërkimit i dha këto dhe detaje të tjera në një demonstrim për gazetarët të martën përpara përhapjes graduale të sistemit këtë verë.  

 

"Ne nuk po përpiqemi të mashtrojmë njerëzit," u tha gazetarëve Scott Huffman, zëvendëspresidenti i Google për inxhinierinë teksa i referohej Asistentit të Google. Për të dhënë një demostrim të qartë rreth asaj që tha, ai shfaqi një incizim të prototipit Duplex të hershëm, në të cilin një zë mashkullor i kompjuterizuar me theks britanik telefonoi për një rezervim restoranti për katër persona, teksa e nisi bisedën me përshëndetje."Sistemi nuk dukej shumë i mirë," tha Huffman. Njerëzit do ta mbyllnin telefonin menjëherë. Ata u shqetësuan me bisedën. Ekipi filloi të përsëriste: "Si ta bëjmë më të natyrshëm?" teksa bëmë të njëjtën gjë me çdo hap, zbuluam se shkalla jonë e suksesit u rrit. Tani, Duplex mund të kryejë me sukses rezervimet në sallone bukurie, të bëjë rezervime në restorante ose të kontrollojë për rezervime biletash dhe pritet të zhvillohet gjithnjë e më shumë.


Me te lexuarat ne Inovacion