Secondary Adv

Volvo prezanton makinen autonome qe transformohet

Share on Google+

Volvo ka prezantuar makinën elektrike vetëdrejtuese e cila mund të transformohet në një zyrë apo hapësirë fjetje.     

 

Firma suedeze e prodhimit të makinave zbuloi të mërkurën konceptin e modelit të makinës së saj të fundit, të quajtur 360c, që është një mjet i gjithi elektrik dhe gjithashtu vetëdrejtues, por përveç këtyre kjo makinë ofron gjithashtu komoditetin e transformimit në një zyrë të vogël apo edhe të ndenjëses në një krevat. Volvo, i cili po mendon rreth një hedhje në treg të automjetit në vitin 2021, ka një vizion ambicioz për 360c, duke besuar se mund të revolucionojë udhëtimin ajror të shkurtër, si dhe gjurmën tonë mjedisore. 

Firma pretendon se makina e re e cila është ende në fazë koncepti, do të shfaqë autonominë e Nivelit 5, duke hequr nevojën për një shofer njeri. Në një video prezantuese të automjetit, Volvo paraqet disa ide interesante rreth zhvillimit më të gjerë të automjeteve autonome dhe se si dizajnet aktuale nuk shfaqin shumë interes në lidhje me përvojën e ofruar për pasagjerët. Firma beson se 360c mund të ndihmojë shoferët në të ardhmen të shohin udhëtimin me makinë jo si një përvojë dhe eksperiencë shqetësuese dhe stresuese por si një eksperiencë mjaft e këndshme e cila ofron komoditete të shumllojshme, ku madje ofrohen kushte të përshtatshme jetese në makinë, si puna në zyrë apo edhe fjetja.  

 

Pa një timon ose motor me djegje, Volvo ka ripërpiluar brendësinë e makinës për t'u bërë një dhomë e gjallë futuristike, dhomë gjumi ose hapësirë ​​pune, e pajisur me lidhje të plotë telefonike. Video tregon udhëtarët duke fjetur në një shtrat, duke mbajtur takime pune dhe duke shoqëruar me miqtë, teksa makina konceptuale lëviz nëpër autostradë. Dritaret e makinave kthehen në ekrane futuristike që tregojnë të dhëna relevante. Duket se makina mund të jetë e pajisur edhe me një lloj asistenti dixhital, pasi një skenë në videon e shkurtër prezantuese të kompanisë, tregon fjalët 'Hi, si mund të të ndihmoj?' të paraqitur në dritaren e pasagjerëve."360c paraqet katër përdorime të mundshme të automjetit me lëvizje autonome, një mjedis gjumi, zyrë lëvizëse, dhomë ndenje dhe hapësirë ​​për argëtim, të cilat të gjitha ofrojnë një transformim të mënyrës se si njerëzit udhëtojnë," tha Volvo në një deklaratë. 

Ai përdor një sistem të dritave dhe sinjaleve audio për të njoftuar këmbësorë dhe makina të tjera për lëvizjet, një sistem që Volvo shpreson të bëhet standardi 'në mënyrën se si automjetet autonome mund të komunikojnë në mënyrë të sigurtë me të gjithë përdoruesit e tjerë të rrugës'. "Ne besojmë se një sistem i tillë i standardizuar do të luajë një rol thelbësor në bërjen e udhëtimit përmes automjeteve autonome një realitet të sigurt dhe të këndshëm", shpjegoi Volvo. Volvo parashikon që makina madje mund të nxisë ndryshime në planifikimin e qytetit, pasi gjithnjë e më shumë pasagjerët zgjedhin të jetojnë në zonat periferike, duke qënë se 360c mund të bëjë udhëtimin e tyre më të këndshëm, duke lejuar që ata të punojnë në lëvizje. Volvo gjithashtu synon edhe përdorimin nga ana e konsumatorëve të modelit të tij të ri për të shkuar në Uashington, DC nga Nju Jorku, në vend të një treni, autobusi ose aeroplani. 

'Kabina e fjetjes ju lejon të shijoni komoditetin premium dhe një udhëtim të qetë gjatë natës dhe të zgjoheni të rifreskuar në destinacionin tuaj. "Kjo mund të na mundësojë që të konkurrojmë me krijuesit kryesorë të avionëve në botë," shtoi ai. Përveç detajeve të përdorimit të makinave, Volvo zbuloi disa detaje rreth çmimeve të tyre. Megjithatë, kompania është e bindur se 360c është lloji i automjetit që përshtatet me atë që konsumatorët dëshirojnë, si dhe atë që industria më e gjerë udhëzon, në të ardhmen. 

 

Toyota paraqiti një makinë koncept që është e ngjashme me 360c Volvo, e quajtur e-Palette, në CES gjatë këtij viti. Deri më tani, ambiciet e modelit të automjetit autonom të Volvo kanë qenë të lidhura ngushtë me Uber, i cili po operonte një flotë XC90 autonome Volvo derisa një përplasje e fundit fatale me një këmbësorë e çoi programin në mbyllje.


Më të lexuarat në Inovacion