Secondary Adv

Inteligjenca artificiale po perdoret ne redaksite e lajmeve

Share on Google+

'Robojournalism'ose gazetaria robotike është në rritje sipas një akademiku të medias që ka studiuar përdorimin e inteligjencës artificiale për të prodhuar lajme. 

 

Softueri që është në gjendje ta bëjë këtë ka qenë në dispozicion për gati një dekadë, por po bëhet gjithnjë e më i përhapur në redaksitë e lajmeve, thonë ata. Këta robotë janë dizajnuar që gazetarët e lirë të shkruajnë artikuj uniform që mund të ndryshohen lehtësisht duke futur shifra të reja, duke përfshirë rezultatet sportive dhe rezultatet e zgjedhjeve.

Por disa frikësohen se një ditë mund të arrijnë rolin e gazetarëve të redaksisë tradicionale dhe të bëhet një veçori e përditshme e krijimit të përmbajtjes së lajmeve. Gjithnjë e më shumë organizata të lajmeve po përdorin inteligjencën artificiale për të prodhuar histori, për të personalizuar shpërndarjen e lajmeve dhe në disa raste të analizojnë të dhënat për të gjetur lajme të rëndësishme. Heliograf, quhet roboti që u ka mundësuar The Washington Post që të mbulojë rreth 500 gara zgjedhore, së bashku me sportet dhe bizneset lokale, që nga viti 2014.  

 

Damian Radcliffe, një profesor i Universitetit të Oregonit, i cili ndjek trendet e konsumit dhe modelet e biznesit për gazetarinë, u shpreh: "Këto sisteme mund të ofrojnë shpejtësi dhe saktësi dhe potencialisht të mbështesin realitetet e redaksive më të vogla dhe presionet e kohës ndaj gazetarëve". Organizatat e lajmeve thonë se robotët nuk kanë për qëllim të zhvendosin reporterët apo redaktorët njerëz, por më tepër t'i ndihmojnë ata të lirohen nga detyrat më monotone, siç janë rezultatet e sportit dhe ato të zgjedhjeve. 

Agjencia rivale elajmeve, Reuters, vitin e kaluar njoftoi nisjen e Lynx Insight, e cila përdor analizën e të dhënave të automatizuara për të identifikuar tendencat dhe anomalitë dhe për të sugjeruar tematikat që gazetarët duhet të shkruajnë. Një nga përparësitë e përdorimit të shkrimeve të gjeneruara algoritmike është se ato mund të personalizohen ose të dërgohen në lokalitetet përkatëse, të cilat mund të jenë të dobishme për zgjedhjet dhe mbulimin e sporteve. 

Ndërsa profesionistët e lajmeve njohin kufijtë e programeve kompjuterike, ata gjithashtu theksojnë se sistemet e automatizuara ndonjëherë mund të arrijnë gjërat që njerëzit nuk munden. Studimet duket se tregojnë se konsumatorët gjithashtu pranojnë artikujt e gjeneruara nga kompjuteri, të cilat kryesisht janë të etiketuara si të tilla.


Më të lexuarat