Secondary Adv

Zhvillohet teknika qe karikon shpejt makinat elektrike

Share on Google+

Shqetësimet për karikimin e makinave elektrike mund të jenë një gjë e së kaluarës, pasi një ekip inxhinierësh kanë zhvilluar baterinë që mund të rikarikohet brenda 10 minutave.  

 

Karikimi i shpejtë i automjeteve elektrike shihet si element kyç për blerjen e tyre, kështu që shoferet mund të ndalen në një stacion shërbimi dhe ta ngarkojnë plotësisht makinën e tyre në një kohë të barabartë me kohën që duhet për të marrë një kafe. 

Por karikimi i shpejtë i baterive litium-jon mund të degradojë bateritë, thonë studiuesit në Universitetin Penn State në SH.B.A. Kjo ndodh për shkak se fluksi i grimcave të litiumit të njohur si jone nga një elektrodë në tjetrën për të ngarkuar njësinë dhe për të mbajtur energjinë gati për përdorim nuk ndodh pa probleme me karikimin e shpejtë në temperatura më të ulëta. 

Në vend që jonet të depozitohen pa probleme në elektrodën e anodës, ato përfundojnë në thumba në sipërfaqe, duke zvogëluar kapacitetin e baterisë dhe duke e bërë atë potencialisht të pasigurt. Ata tani kanë zbuluar se nëse bateritë mund të nxehen në 60C për vetëm 10 minuta dhe pastaj të ftohen shpejt përsëri në temperaturat e ambientit, pikat e litiumit nuk do të formoheshin dhe dëmtimi i nxehtësisë do të shmanget. 

Dizajni i baterisë me të cilën ata kanë dalë është vetë-ngrohës, duke përdorur një petë të hollë nikeli e cila krijon një qark elektrik që nxehet në më pak se 30 sekonda për të ngrohur pjesën e brendshme të baterisë. Ftohja e shpejtë që do të nevojitej pasi të ngarkohet bateria do të bëhej duke përdorur sistemin e ftohjes të krijuar në makinë.


Më të lexuarat