Secondary Adv

Boeing 777X, avioni me krahe qe palosen

Share on Google+

Fluturimi i parë provë i Boeing 777X të ri u krye nga pista në Everett, Uashington më 25 Janar 2020, nisja e parë e avionit komercial me krahë që palosen.  

 

Janë këta krahë polimer (CFRP) të përforcuar me fibër karboni që e bëjnë të veçantë 777X.

Ashtu si disa nga homologët e tyre luftarakë, krahët e të cilëve ngrihen lart, 3.5 m lart majat e krahëve të 777X gjithashtu palosen, një element që ndodh për herë të parë në aviacionin tregtar. 

Procesi i palosjes dhe shpalosjes së majave të krahut zgjat 20 sekonda, dhe majat automatikisht palosen kur shpejtësia e tokës së aeroplanit është më pak se 50 nyje. Me 777X, Boeing duhet të sigurojë pasagjerët që avionët e tij janë të sigurt pas situatës fatkeqe me 737 Max. 

777X i ri do të vijë në dy variante: 777-8, i cili do të mbajë 384 pasagjerë dhe do të ketë një gamë prej 16,170 km, dhe 777-9, i cili do të transportojë 426 pasagjerë dhe do të ketë një gamë mbi 13.500 km. 

777X është avioni më i madh që Boeing ka ndërtuar ndonjëherë, dhe është projektuar të shkojë kokë më kokë me A350 XWB të Airbus, ku "XWB" shquhet për "trup ekstra të gjerë". 777-9 krenohet me disa statistika mahnitëse: krahët e saj kanë përmasa 71.8 m nga maja në majë, dhe përdor vetëm dy motorë, motorët masivë GE9X.   

Është ky kombinim i krahëve dhe motorëve që do t'i japin avionit të ri efikasitet më të madh. Sipas “The Air Current”, 777X do të jetë 33% më i kushtueshëm për nga ulja sesa Boeing's 747-400, dhe 13% më efikas se 777-300ER.


Më të lexuarat