Secondary Adv
Kategoria Eksperienca Tipi Pagesa
Finance Full-time --

Përshkrimi

 

Specialist Pagash
Kompania Mane TCI,lider në ndërtim dhe investim të projekteve zhvilluese, në Shqipëri dhe rajon kërkon të punësojë Specialist Pagash. 
Detyrat
-Përgatit listpagesat e punonjësve të kompanisë dhe i deklaron në kohë;
-Hedh në formën elektronike listë pagesat, lejet e lindjes dhe raportet shëndetësore;
-Plotëson çdo muaj regjistrin e punonjësve;
-Përditëson rregullisht të dhënat e punonjësve në databazën përkatëse;
-Plotëson dhe dorëzon dokumentat tek punonjësit e larguar;
-Mbikëqyr deklarimet e punonjësve (hyrje/daljet) si në sistemin e tatimeve dhe pranë zyrës së punës;
-Kontrollon raportimet për shpenzimet e telefonisë, kancelari;
-Ndjek Dietat & Rimbursimet e stafit, monitoron shpenzimet lidhur me këto zëra;
-Mbështet stafin administrativ dhe grupet e ndryshme të punës;
-Është përgjegjës për monitorimin dhe respektimin e procedurave lidhur me benefitet e stafit, rimbursime, payroll;
-Drafton dhe Monitoron buxhetin e Burimeve Njerëzore;
-Ndjek kontrata me furnitorët lidhur me Departamentin e Burimeve Njerëzore;
-Përgatit raporte të ndryshme sipas nevojës së departamentit të Burimeve Njerëzore, Financës  & Menaxhimit për kompaninë.
Kualifikimet
Edukimi:
-Të zotërojë diplomë universiteti, dega Ekonomik;
-Të ketë eksperiencë pune jo më pak se 3 vite në këtë fushë;
-Kërkues dhe me iniciativë për gjenerimin e ideve të reja në departament; 
-I aftë të punojë në skuadër por edhe në mënyrë individuale;
-I aftë të koordinojë dhe balancojë punën;
-Njohuri të mira të ligjit të taksave dhe pagave;
-Të trajtojë me konfidencialitet maksimal informacionet e brendshme dhe sensitive; 
-Aftësi shumë të mira të komunikimit, organizimit dhe punës në grup;     
-Aftësi shumë të mira të gjuhës angleze; 
-Integritet, përpikmëri dhe etikë profesionale;
-Të ketë njohuri shumë të mira të paketës Microsoft Office.

Kompania Mane TCI, lider në ndërtim dhe investim të projekteve zhvilluese, në Shqipëri dhe rajon kërkon të punësojë Asistente/e Ekzekutive dhe Arshiviste.

 

Detyrat

-Organizon orare udhëtimi dhe rezervon bileta për Drejtorin Ekzekutiv sipas nevojës;

-Pret/përcjell vizitorët, në kohë duke rakorduar shoferët me mjetet e duhura dhe në hotelet përkatëse;

-Organizon takime të ndryshme për punonjësit e administratës dhe Drejtorin Ekzekutiv, dërgon reminder në kalendar çdo pjesëmarrësi me orën e saktë dhe vendin e takimit, mban minutat e takimit, e përpilon në të pastër në formatin e kompanisë dhe e dërgon tek pjesëmarrësit, më pas e ruan në intranet / SharePoint;

-Pret telefonatat hyrëse në mungesë të koordinatores se zyrës duke informuar personat përkatës;


Detyra administrative:

-Ndarja dhe sistemimi i dokumenteve të kompanisë sipas departamenteve dhe projekteve;

-Vënia në dispozicion të dokumenteve për punonjësit e departamenteve të ndryshme;

-Protokollimi i të gjithë dokumenteve hyrëse dhe dalëse sipas procedurës së protokollimit;

-Hartimi i Rregullores për organizimin e dokumentacioneve në kompani;

-Përgatitja dhe shpërndarja e regjistrave që përdor arkivi (në kompani);

-Tërheqja dhe grumbullimi i dokumenteve nga departamentet e kompanisë;

-Suport për stafin në mënyrën e protokollimit dhe arshivimit të dokumenteve;

-Kontrollon arshivën në kantiere;

-Menaxhon dokumentacionet hyrëse dhe dalëse në dosje, shoqëruar me indeksin përkatës;

-Zhvillon dhe formaton dokumente të ndryshme si dhe asiston në përgatitjen e materialeve të prezantimit të kompanisë;

-Ndjek përgatitjen e newsletter deri në variantin përfundimtar;

-Skanon kontratat dhe i vendos në intranet sipas natyrës së tyre;

-Përkthen saktë dokumentet në kohën e kërkuar dhe me cilësinë e kërkuar.


Kualifikimet


Edukimi:


-Të zotërojë diplomë universitare/përparësi edukimi në profilin inxhinierik.


Kualifikime të tjera:


-Aftësi të mira komunikimi si direkte ashtu dhe me telefon me klientët, vizitorët, menaxherët dhe stafin;

-E/I aftë të punojë në skuadër por edhe në mënyrë individuale;

-E/I aftë të koordinojë dhe balancojë punën; Fleksibël, e/i zotuar për punë dhe e/i përpiktë;

-Njohuri shume të mira në Paketën Microsoft Office;

-Zotërim i gjuhës angleze të mbrojtur dhe në nivel shumë të mirë të shkruar dhe të folur (Njohja e gjuhëve të tjera të komitetit evropian do të përbënin avantazh);

-Të bashkëpunojë me stafin e departamentit për të gjitha detyrat;

-Të jetë etik/e në marrëdhënie me kolegët;

-Shkrim të mirë daktilografik;

-Sistematik/e dhe e/i rregullt;

 

-Të ketë njohuri mbi rregulloret e arshivimit.

Dergo aplikimin tend

Nese jeni të interesuar për pozicionin vakant, jeni të lutur të plotësoni me korrektësi formën e mëposhtme. Ju informojmë se vetëm kandidatët e përzgjedhur për intervistë do të kontaktohen. Kujdes! Saktësia e informacioneve ndihmon në vlerësimin sa më korrekt të aplikimit tuaj.




Njoftime të ngjashme

Inxhinier Ndertimi ne Kantier

Qyteti: Tirane
Data e publikimit: 2019-02-25
Afati: 0 dite te mbetura

Leon Konstruksion

Apliko

Teknik montimi per rafte

Qyteti: Tirane
Data e publikimit: 2020-01-23
Afati: 0 dite te mbetura

Dajti Construxion

Apliko

Mekanik per mjete te renda

Qyteti: Tirane
Data e publikimit: 2019-10-08
Afati: 0 dite te mbetura

Fiore Ricambi

Apliko

Shites per pjese kembimi dhe magazinier

Qyteti: Tirane
Data e publikimit: 2019-10-08
Afati: 0 dite te mbetura

Fiore Ricambi

Apliko