Përshkrimi
Përshkrimi
Detyrat dhe përgjegjësitë e menaxherit të zyrës përfshijnë caktimin e takimeve dhe takimeve, rregullimin e furnizimeve të zyrës, përshëndetjen e vizitorëve dhe ofrimin e mbështetjes së përgjithshme administrative për punonjësit tanë.
Përvoja e mëparshme si Menaxher i Front Office ose Administrator Zyre do të ishte avantazh.
Një Menaxher i suksesshëm i Zyrës duhet gjithashtu të ketë përvojë me një sërë softuerësh të zyrës (veglat e postës elektronike, tabelat dhe bazat e të dhënave) dhe të jetë në gjendje të trajtojë me saktësi detyrat administrative.
Në fund të fundit, menaxheri i Zyrës duhet të jetë në gjendje të sigurojë funksionimin normal të zyrës dhe të ndihmojë në përmirësimin e procedurave të kompanisë dhe funksionimit të përditshëm.
Detyrat
Të shërbejë si person për detyrat e menaxherit të zyrës, duke përfshirë:
Mirëmbajtja Dërgimi me postë Furnizimet Pajisjet Faturat Detyrat Pazar Programoni takime dhe takime Organizoni paraqitjen e zyrës dhe porositni artikuj shkrimi dhe pajisje.
Ruani gjendjen e zyrës dhe rregulloni riparimet e nevojshme Partneritet me HR për të përditësuar dhe mbajtur politikat e zyrës sipas nevojës.
Organizoni operacionet dhe procedurat e zyrës.
Ofroni mbështetje të përgjithshme për vizitorët.
Të asistojë në procesin e hyrjes në bord për të punësuarit e rinj.
Adresoni pyetjet e punonjësve në lidhje me çështjet e menaxhimit të zyrës (p.sh. artikuj shkrimi, pajisje kompjuterike dhe rregullime udhëtimi).
Ndërlidhni me shitësit e menaxhimit të objekteve, duke përfshirë shërbimet e pastrimit, hotelierisë dhe sigurise.
Planifikoni aktivitete brenda ose jashtë saj, si festa, festime dhe konferenca.
Kualifikimet
Përvojë e dëshmuar si Menaxher Zyre ose Asistent Administrativ Njohuri mbi përgjegjësitë, sistemet dhe procedurat e Administratorit të Zyrës.
Aftësi në MS Office (në veçanti MS Excel dhe MS Outlook).
Aftësi të shkëlqyera të menaxhimit të kohës dhe aftësi për të kryer shumë detyra dhe për t'i dhënë përparësi punës.
Vëmendje ndaj detajeve dhe aftësi për zgjidhjen e problemeve.
Aftësi të shkëlqyera komunikimi me shkrim dhe verbal.
Aftësi të forta organizative dhe planifikuese në një mjedis me ritme të shpejta.
Një mendje krijuese me aftësi për të sugjeruar përmirësime.
Diplomë e shkollës së mesme.
Kualifikimi shtesë si asistent administrativ ose sekretar do të jetë një plus.
Detyrat dhe përgjegjësitë e menaxherit të zyrës përfshijnë caktimin e takimeve dhe takimeve, rregullimin e furnizimeve të zyrës, përshëndetjen e vizitorëve dhe ofrimin e mbështetjes së përgjithshme administrative për punonjësit tanë.
Përvoja e mëparshme si Menaxher i Front Office ose Administrator Zyre do të ishte avantazh.
Detyrat
-Të shërbejë si person për detyrat e menaxherit të zyrës, duke përfshirë:
-Mirëmbajtja Dërgimi me postë Furnizimet Pajisjet Faturat Detyrat Pazar
-Programoni takime dhe takime
-Organizoni paraqitjen e zyrës dhe porositni artikuj shkrimi dhe pajisje.
-Ruani gjendjen e zyrës dhe rregulloni riparimet e nevojshme
-Partneritet me HR për të përditësuar dhe mbajtur politikat e zyrës sipas nevojës.
-Organizoni operacionet dhe procedurat e zyrës.
-Ofroni mbështetje të përgjithshme për vizitorët.
-Të asistojë në procesin e hyrjes në bord për të punësuarit e rinj.
-Adresoni pyetjet e punonjësve në lidhje me çështjet e menaxhimit të zyrës (p.sh. artikuj shkrimi, pajisje kompjuterike dhe rregullime udhëtimi).
-Ndërlidhni me shitësit e menaxhimit të objekteve, duke përfshirë shërbimet e pastrimit, hotelierisë dhe sigurise.
-Planifikoni aktivitete brenda ose jashtë saj, si festa, festime dhe konferenca.
Kualifikimet
-Përvojë e dëshmuar si Menaxher Zyre ose Asistent Administrativ
-Njohuri mbi përgjegjësitë, sistemet dhe procedurat e Administratorit të Zyrës.
-Aftësi në MS Office (në veçanti MS Excel dhe MS Outlook).
-Aftësi të shkëlqyera të menaxhimit të kohës dhe aftësi për të kryer shumë detyra dhe për t'i dhënë përparësi punës.
-Vëmendje ndaj detajeve dhe aftësi për zgjidhjen e problemeve.
-Aftësi të shkëlqyera komunikimi me shkrim dhe verbal.
-Aftësi të forta organizative dhe planifikuese në një mjedis me ritme të shpejta.
-Një mendje krijuese me aftësi për të sugjeruar përmirësime.
-Diplomë e shkollës së mesme.
-Kualifikimi shtesë si asistent administrativ ose sekretar do të jetë një plus.
Nese jeni të interesuar për pozicionin vakant, jeni të lutur të plotësoni me korrektësi formën e mëposhtme. Ju informojmë se vetëm kandidatët e përzgjedhur për intervistë do të kontaktohen. Kujdes! Saktësia e informacioneve ndihmon në vlerësimin sa më korrekt të aplikimit tuaj.