Përshkrimi
Kompania ARVIS SHPK shpall pozicionin vakant per nje Menaxher/e Blerjesh
Detyrat
• Menaxhimi i marrëdhënieve me furnitorët dhe negocimi i kontratave, çmimeve, afateve kohore, etj.
• Mbajtja e bazës së të dhënave të furnizuesit, të dhënat e blerjeve dhe dokumentacioni përkatës.
• Analize ҫmimesh, kostosh për blerjet dhe menaxhimi i buxheteve.
• Kerkim tregu per produktet aktuale dhe produkte te reja potenciale.
• Koordinimi me kontrollin e inventarit për të përcaktuar dhe menaxhuar nevojat e inventarit.
• Sigurimi që të gjithë artikujt e blera plotësojnë standardet dhe specifikimet e kërkuara të cilësisë.
• Kontaktimi i transportueseve dhe negocimi I cmimit te sherbimit.
• Ndjekja e procedurave/dokumetave doganore ne bashkepunim me agjentet doganor eksport-import.
• Bashkepunim me departamentin e shitjeve per ndertimin e ofertave.
• Perkthimi i materialeve qe mund te kerkohen
Kualifikimet
• Te zoteroje shume mire gjuhen angleze (gjuha italiane avantazh)
• Diplomë në administrim biznesi ose në një fushë të ngjashme.
• Përvojë si menaxher blerjesh ose në një pozicion të ngjashëm.
• Aftësi në Microsoft Office.
• Aftësi të shkëlqyera komunikimi, si me shkrim ashtu edhe me gojë.
• Aftësi të forta të të menduarit kritik dhe negociues.
• Aftësi të forta planifikimi dhe organizative.
• Aftësi për të punuar në mënyrë të pavarur.
Shënime
Për të aplikuar në këtë pozicion pune, dërgo CV-në tek kompania/organizata me email duke klikuar këtu ose apliko nga duapune.com.
Kantidatet qe mendojne se permbushin kriteret e mesiperme jane te ftuara te aplikojne duke derguar CV-ne e tyre ne info@arvis.al
Kompania ARVIS SHPK shpall pozicionin vakant per nje Menaxher/e Blerjesh
Detyrat
• Menaxhimi i marrëdhënieve me furnitorët dhe negocimi i kontratave, çmimeve, afateve kohore, etj.
• Mbajtja e bazës së të dhënave të furnizuesit, të dhënat e blerjeve dhe dokumentacioni përkatës.
• Analize ҫmimesh, kostosh për blerjet dhe menaxhimi i buxheteve.
• Kerkim tregu per produktet aktuale dhe produkte te reja potenciale.
• Koordinimi me kontrollin e inventarit për të përcaktuar dhe menaxhuar nevojat e inventarit.
• Sigurimi që të gjithë artikujt e blera plotësojnë standardet dhe specifikimet e kërkuara të cilësisë.
• Kontaktimi i transportueseve dhe negocimi I cmimit te sherbimit.
• Ndjekja e procedurave/dokumetave doganore ne bashkepunim me agjentet doganor eksport-import.
• Bashkepunim me departamentin e shitjeve per ndertimin e ofertave.
• Perkthimi i materialeve qe mund te kerkohen
Kualifikimet
• Te zoteroje shume mire gjuhen angleze (gjuha italiane avantazh)
• Diplomë në administrim biznesi ose në një fushë të ngjashme.
• Përvojë si menaxher blerjesh ose në një pozicion të ngjashëm.
• Aftësi në Microsoft Office.
• Aftësi të shkëlqyera komunikimi, si me shkrim ashtu edhe me gojë.
• Aftësi të forta të të menduarit kritik dhe negociues.
• Aftësi të forta planifikimi dhe organizative.
• Aftësi për të punuar në mënyrë të pavarur.
Kantidatet qe mendojne se permbushin kriteret e mesiperme jane te ftuara te aplikojne duke derguar CV-ne e tyre ne info@arvis.al
Nese jeni të interesuar për pozicionin vakant, jeni të lutur të plotësoni me korrektësi formën e mëposhtme. Ju informojmë se vetëm kandidatët e përzgjedhur për intervistë do të kontaktohen. Kujdes! Saktësia e informacioneve ndihmon në vlerësimin sa më korrekt të aplikimit tuaj.