Kategoria | Eksperienca | Tipi | Pagesa | Shitje, Zhvillues biznesi | Me eksperience | Full-time | - |
Përshkrimi
Funksioni: Menaxher Marketingut
Vendi i punës: Tirana me mundesi levizje në qytete të tjera në Shqipëri dhe Rajon
Raporton te: Drejtori i Përgjithshëm/ General manager
Përshkrimi i funksionit
Menaxheri i Shitjeve është një profesionist i cili është përgjegjës për suksesin e departamentit të shitjeve të kompanisë. Ai propozon strategjinë e shitjeve të kompanisë në përputhje me objektivat e shitjeve dhe krijon një plan vjetor te zgjerimit te shitjeve te kompanise, i cili do te ekzekutohet në bazë mujore. Ai ësht në kontakt të drejtpërdrejtë me klientët potenciale dhe prodhojnë raporte mujore parashikimi si edhe monitoron ecurine e këtyre objektivave dhe buxheteve dhe ecurine e volumit te shitjeve bazuar bazuar në te dhenat e te ardhurave në mënyrë që gjithcka të shkojë normalisht nga muaji në muaj.
Detyrat
-Të vendose dhe te arrijë objektivat e shitjeve duke planifikuar dhe zbatuar me sukses strategjinë e shitjeve & planin e shitjeve;
- Te dizenjoje dhe te zbatoje një plan strategjik biznesi që zgjeron bazën e klientëve të kompanisë Shqipëri dhe Rajon;
-Te vendose objektivat e tij dhe te jete i fokusuar ne arritjen e tyre;
-Te ndërtoje dhe te promovoje marrëdhënie të mira, te qendrueshme dhe afatgjata me klientët duke u lidhur me ta dhe duke kuptuar nevojat e tyre;
-Te prezantoje raportet e shitjeve, të ardhurave dhe shpenzimeve dhe parashikimet realiste për ekipin drejtues;
-Te identifikoje potencialin e tregut dhe sektoret ne zhvillim dhe te jete plotesisht i informuar per produktet e reja;
-Te monitoroje dhe te jete ne dijeni te produkteve dhe sherbimeve qe ofrojne konkurrentet;
- Te keshilloje dhe te mbikeqyre ekspozimin e markes dhe te produkteve ne pikat e shitjeve/ showroom te klienteve;
Kualifikimet
-Diplomë BS/MS në administrim biznesi ose në një fushë të lidhur me të;
-Përvojë e suksesshme e mëparshme si përfaqësues shitjesh ose menaxher shitjesh, në mënyrë të vazhdueshme në përmbushjen ose tejkalimin e objektivave;
-I angazhuar në edukimin e vazhdueshëm nëpërmjet seminareve, seminareve dhe konferencave;
-Aftësi e demonstruar për të komunikuar, paraqitur dhe ndikuar në mënyrë të besueshme dhe efektive në të gjitha nivelet e organizatës;
-Aftësi e provuar për të ndjekur procesin e shitjeve nga planifikimi te raportimi;
-Prirje biznesi dhe ekspertizë e industrisë;
-Marrëdhënie të shkëlqyera me njerëzit dhe aftësi menaxhuese.