Kategoria | Eksperienca | Tipi | Pagesa | Inxhinieri | Me eksperience | Full-time | -- |
Përshkrimi
Kompania ALTEC shpk përfaqësues zyrtar i kompanisë Gjermane Viessmann kërkon te punesoje Menaxher Shitjesh.
Menaxheri i Shitjeve është përgjegjës për arritjen e objektivave të shitjes, menaxhimin e marrëdhënieve me klientin duke koordinuar e ekipin e shitjeve. Menaxheri i shitjeve do jete vazhdimisht ne levizje duke takuar kliente, duke i percuar risite e reja, duke i mbeshtetur klientet ne nevojat e tyre.
Detyrat
•Harton dhe zbaton strategjinë e përgjithshme të shitjeve në përputhje me strategjinë dhe objektivat e kompanisë duke e detajuar në plane veprimi mujore.
•Pergatit Plan Pune ditor dhe Javor te cilin e raporton nje dite perpara tek Supervizori.
•Rekomandon dhe administron zhvillimin e politikave dhe procedurave për të rritur efiçiencën e shitjeve.
•Analizon dhe vlereson efektivitetin e shitjeve, produkteve, metodave, kostove dhe Rezultateve.
•Përgatit planet e veprimit dhe skeduleve për identifikimin e klienteve të rinj si edhe planifikon mënyrën e përqasjes së kontakteve të reja.
•Ndjek dhe siguron zbatimin me korrektësi të kontratës me klientët.
•Merr pjese dhe bën propozime në zhvillimin e të gjitha produkteve/shërbimeve të reja. Bashkëpunon me të gjithë departamentet e kompanisë për të siguruar mbarëvajtjen e operacioneve të departamentit që menaxhon.
•Te studioje tregun.
•Te ndertoje plane strategjike per arritjen e objektivave.
•Te komunikoje dhe sherbeje cdo klienti sipas standarteve te orjetuara nga kompania.
•Pergjegjesia per mirembajtjen, organizimin e produkteve ne sektorin e tij.
•Menaxhimi i ankesave dhe komenteve te klienteve sipas standarteve te kompanisë.
•Njohje dhe monitorim shume te mire te stokut te produkteve.
•Organizimi dhe propozimi i porosive te produkteve nen pergjegjesin e tij.
•Realizimi i inventareve per sektorin e tij dhe raportimi i rezultateve.
•Demostron njohuri të avancuara të njohjes së shërbimit.
•Takon klientët dhe ju prezanton produktin/shërbimin tonë.
•Ndjek marredhënien me klientet në mënyrë të vazhdueshme.
•Punon me departamentin e marketingut per te zhvilluar strategji te reja shitjeje.
•Mbikqyr dhe ndjek në mënyre të vazhdueshme stafin në varësi.
•Analizon dhe interpreton në mënyrë të vazhdueshme ecurinë e projektit dhe e paraqet informacionin në raporte tek Administratori i kompanisë.
•Verifikon kërkesat e blerjes duke kontrolluar pershkrimin dhe specifikimet teknike, sqarimi i gjerave të paqarta, kerkon informacion shtese dhe rekomandon alternativa te reja fitimprurese.
•Merr kerkesa nga Departamentet/Sektoret perkatese dhe pergatit Kerkese - Oferta ndaj klienteve.
•Pergatit nje analize te mirefillte duke krahasuar, cmimin e propozuar/kohezgjatjen e marrjes se sherbimit/menyra e pageses/afati i pageses/pershkrimi i materialit/artikullit, dhe informacionet e tjera te rendesishme.
•Verifikon/rakordon me Magazinen Qendrore/Departamentin e Finances perkatese dorezimin e artikujve/sherbimeve, duke krahasuar materialet e pranuara me artikujt e porositur ne baze te kerkesave dhe urdherave te blerjes, zgjidh dergesat ne gabim me furnizuesit duke marre masa per korigjimin e gabimeve.
•Realizon dhe ndjek te gjithe proceduren dhe procesin e blerjes deri ne dorezim neper destinacionet perkatese dhe koordinon duke plotesuar nderlidhjet sipas percaktimit te sakte te prioritetit te nevojave.
•Pergatit Plan Pune ditor dhe javor te cilin e raporton nje dite perpara tek Supervizori.
•Pergjegjes per menaxhimin e marredhenieve me kliente, nepermjet zbatimit te planeve efektive, afatshkurtera, afatmesme e afatgjata, duke identifikuar objektiva dhe strategji per te realizuar nje rrjet maksimal klientesh dhe nje volum maksimal shitjesh.
•Pergjegjes per mirembajtjen e rrjetit te klienteve, duke ju ofruar atyre nje sherbim cilesor dhe korrekt, dhe duke i informuar per cdo produkt te kompanise si dhe per cdo offerte te re.
•Njeh mire terrenin dhe punon per identifikimin dhe terheqjen e klienteve te rinj, duke ju prezantuar atyre, te gjithe informacionin e nevojshem mbi produktet dhe kompanine.
•Nderton marredhenie, dhe bisedon e negocion, me klientet ne menyre korrekte dhe te disponueshme, sipas modelit face to face.
•Analizon dhe prezanton tek eproret gjendjen e tregut, konkurencen, cmimet, dhe pozicionet e klienteve te ndryshem ne kete marredhenie.
•Ndikon dhe ben perpjekje maksimale per te rritur shitjet dhe rrjetin e klienteve.
•Merr urdhera e detyra nga eproret dhe ju raporton atyre me korrektese. I ve ne dijeni ata per te gjitha problemet qe dalin ne dinamiken e marredhenies me klientet.
Kualifikimet
Kerkon Kandidate te kualifikuar per pozicionin Menaxher Shitje, te cilet duhet te plotesojne kriteret e meposhtme:
•Te kete perfunduar studimet ne Fakultetin Ekonomik, dega Administrim Biznesi/Marketing/Menaxhim.
•Te kete eksperience pune 3-5 vite ne kete fushe apo ne fusha te ngjashme.
•Te kete aftesi shume te mira analizuese dhe interpretuese te performances te shitjeve, objektivave qe duhen realizuar dhe studimit te tendences se tregut.
•Njohuri të mira të gjuhës Angleze.Të jetë i komunikueshem, të ketë aftësi të mira drejtuese menaxheriale, teknike.
•Të jetë i aftë të menaxhojë dica procese njëkohesisht.
•I/e afte per te punuar ne grup dhe nen presion
•Të ketë aftesi shumë të mira manaxheriale, komunikuese, organizuese dhe planifikuese.
•Të zotërojë në nivel shumë të mire ''Paketën Office''.
•Te kete aftesi lideri, te krijoje staf nen veresine e tij.
•Te zoteroje Leje Drejtimi, klasi B
•Mosha e preferuar deri ne 35 vjec.
•Te krijoje marredhenie bashkepunimi me kliente te rinj, si dhe te mirmbaje klientet ekzistues.
•Te hape kanale te reja bashkepunimi dhe te gjeje hapesira te mundshme ne kete sektor.
•Te ndertoje plane strategjike per arritjen e objektivave.
•Te komunikoje dhe sherbeje cdo klienti sipas standarteve te orjetuara nga kompania.
•Te realizoje objektivin mujor individual te shitjeve duke arritur ne menyre te vazhdueshme objektivat ditore/ javore.
•Pergjegjesia per mirembajtjen, organizimin e produkteve ne sektorin e tij.
•Ndjekja dhe zbatimi i udhezimeve te shitjes ne sektorin e tij.
•Menaxhimi i ankesave dhe komenteve te klienteve sipas standarteve te kompanisë.
•Njohje dhe monitorim shume te mire te stokut te produkteve.
•Organizimi dhe propozimi i porosive te produkteve nen pergjegjesin e tij.
•Realizimi i inventareve per sektorin e tij dhe raportimi i rezultateve.
Kushtet e punes dhe mjedisi shume te mira.Orari 08.00 - 17.00.
Punohet tete ore ne dite. Te Shtunen 08.00 - 13.00 Të gjithë kandidatët e interesuar mund të aplikojnë për pozicionin duke dërguar CV-në & Leter Motivimi.