Secondary Adv

A do te duken keshtu supermarketet e se ardhmes?

Share on Google+

Pazari është një pune e përditshme, të cilën shumë njerëz nuk pëlqejnë ta bëjnë, për këtë janë krijuar edhe shërbimet online. Megjithëse ato shmangin pritjen në rradhë dhe mbajtjen e çantave të rënda, kërkojnë kohë për të kryer një porosi.

 

Kohët e fundit një shpikës rus ka krijuar projektin “Drive through the supermarket,” ku çdo produkt që ju duhet është në raftet përkatës dhe ju mund ta merrni atë nga makina.  Në hyrje të supermarketit do të jetë një ekran, i cili do tu tregoje klientëve vendet e lira ku ata mund të lëvizin dhe për të ndryshuar raftet mjafton që të shtypin një buton. Ky projekt ka për qëllim të përmirësojë shërbimin ndaj klientit, të maksimizojë komoditetin, të rritë llojshmërinë e produkteve dhe të shmangë pritjen në rradhë.


Më të lexuarat