Secondary Adv

Facebook akuzon Google, Amazon dhe Twitter per perdorim te te dhenave personale

Share on Google+

Facebook dëshiron që përdoruesit të dinë se nuk është i vetmi që ndjek çdo lëvizje të tyre në internet. 

 

Gjigandi i medias sociale përmendi Google, Amazon, Twitter dhe platforma të tjera për përdorimin e shumë prej të njëjtave praktika të grumbullimit të të dhënave që disa mbrojtës të privatësisë po i referohen si invazive, pra të marra pa dijeninë e personave duke kryer në këtë mënyrë shkelje të të drejtave të privatësisë. Në një postim në blog, të botuar të hënën, firma përshkroi në thellësi të gjitha mënyrat që mbledh informacione për ju në internet edhe nëse nuk jeni anëtar i Facebook ose jeni çregjistruar nga llogaria juaj.

 

Facebook ka qenë tema që zien nga diskutimet që kur u zbulua muajin e kaluar se më shumë se 87 milionë të dhëna të përdoruesve ishin përdorur pa dijeninë e tyre. Tani, Facebook dëshiron ta bëjë të qartë se nuk është e vetmja platformë që mbledh të dhëna mbi përdoruesit e saj ndërsa shfletojnë faqet e tjera të internetit.

 

Twitter, Pinterest dhe LinkedIn të gjithë kanë butona të Like si dhe Share për të ndihmuar njerëzit të ndajnë gjëra në këto sajte, shkroi David Baser, drejtori i menaxhimit të produkteve të Facebook në një postim në blog. Google ka një shërbim analitik popullor. Dhe Amazon, Google dhe Twitter të gjitha ofrojnë veçori të identifikimit. Këto kompani dhe shumë të tjera gjithashtu ofrojnë shërbime reklamash. Në fakt, shumica e faqeve dhe aplikacioneve dërgojnë të njëjtin informacion tek kompanitë e shumta sa herë që vizitoni ato, shtoi Baser. Ai vuri në dukje se Google mbledh informacion të ngjashëm nga përdoruesit kur ata vizitojnë faqet e internetit të tjera, të tilla si adresat IP dhe cookies, si dhe të dhënat në historinë e kërkimit tuaj në internet dhe gjithashtu në sistemin operativ.

 

Kur shihni një video të YouTube në një faqe që nuk është YouTube, ajo i tregon broswerit tënd të kërkojë videon nga YouTube. YouTube pastaj jua dërgon atë juve,tha Baser. Gjatë javëve të fundit, Google ka qenë gjithashtu në qendër të vëmendjes pasi është zbuluar se firma shpesh ndjek çdo faqe që klikoni, vendndodhjen tuaj, si dhe çdo skedar që keni ngarkuar në Google Drive edhe nëse ato janë fshirë. 

  

Facebook dhe firma të tjera kanë mbrojtur këto praktika duke thënë se i ndihmon ata për tu shfaqur përdoruesve reklama më të përshtatshme për ta dhe  për të qënë më afër kërkesave të tyre. Ky nuk është një altruizëm i pastër, megjithatë, sepse nëse një përdorues klikon më shpesh në reklamat në Facebook, markat ka të ngjarë të blejnë më shumë reklama për të kandiduar në këtë faqe interneti.

 

Edhe nëse nuk keni një profil në Facebook, firma mund të ketë ende një ide të përafërt se kush je bazuar në informacionin që ka grumbulluar nga përdoruesit e Facebook që kanë kontaktuar me ju dhe kanë aplikacionet e tyre të mesazheve ose të postës elektronike të lidhura me Facebook. Facebook pretendon se i mbledh të gjitha këto të dhëna për përdoruesit si një mënyrë për ta mbajtur sajtin të sigurt dhe për të përmirësuar produktet dhe shërbimet e tij.


Më të lexuarat