Kina po mendon te ule ndotjen permes makinave elektrike
Për të ndihmuar në përmirësimin e problemit të pabesueshëm të ndotjes së ajrit, Kina po shton automjetet elektrike.
Për të parë se çfarë efekti do të kishte ky ndryshim, një grup studiuesish të udhëhequr nga Xinyu Chen i Harvardit modeluan transportin e Pekinit dhe sistemet elektrike në një sërë skenarësh për vitin 2020. Skenari bazë i propozuar nga hulumtuesit nuk përfshinte automjete elektrike, por ata gjithashtu shqyrtuan rastet në të cilat përqindja e energjisë elektrike të Pekinit të prodhuar nga era shkonte nga zero në 40 përqind. Kjo barazohet me një ulje prej 29 për qind në emetimet e CO2 dhe një reduktim prej 14 për qind në ndotjen e ajrit të oksidit dhe azotit. Gjëja interesante është se si skenarë të ndryshëm të makinave elektrike ndryshojnë shifra të tilla.
5.6 milionë automjete personale të benzinës do të përbëjnë rreth 10 përqind të emetimeve totale të CO2 të Pekinit në vitin 2020, me termocentralet e qymyrit që kontribuojnë rreth 85 përqind. Pra, përfitimi i CO2 për konvertimin e këtyre automjeteve në energji varet pothuajse tërësisht nga ajo se si ndikon në rrjetin elektrik. Ky efekt, nga ana tjetër, varet nga lloji i furnizimit me energji të atyre automjeteve.
Hulumtuesit përdorin orare të arsyeshme të tarifimit për të simuluar ngarkesat orë pas ore në rrjetin elektrik. Në një skenar, këto automjete përdorin karikimin e ngadaltë brenda natës. Në skenarin tjetër, karikimi i shpejtë krijon një kulm të kërkesës në fund të ditës së punës kur makinat kthehen në shtëpi dhe futen në prizë. Duke përhapur kërkesën, automjetet me ngarkim të ngadalshëm në të vërtetë ndihmojnë në shfrytëzimin e energjisë së erës në rrjet. Një çështje me energjinë e erës në Kinën Veriore ka qenë fakti që impiantet e saj të qymyrit gjithashtu prodhojnë ngrohjetë tubacioneve në ndërtesa gjatë dimrit.