Secondary Adv

Avioni Boeing 777x me krahe te palosshem

Share on Google+

Gjigandi i hapësirës ajrore Boeing  ka marrë miratimin nga rregullatorët amerikanë për një dizajn të ri me krahë të palosshëm që do të ndërtohen në mega avionin 777x.

 

Me një hapje të krahut prej 235 metra, avioni kërkon maja të palosshme në mënyrë që ajo të jetë në gjendje të parkojë në portat normale të aeroportit. Boeing zbuloi dizajnin për jetlinerin e tij të shkencës si disa vite më parë, por kërkoi miratimin rregullator nga Administrata e Aviacionit Federal, për të ecur përpara me prodhimin. Si pjesë e miratimit të FAA, agjencia gjithashtu përmendi një seri kërkesash që Boeing duhet të përmbushë, duke krijuar një seri krejtësisht të re 'kushtesh të veçanta' për standardet e dizajnimit të avionëve lidhur me risitë në krahë të palosshëm. Ndër kërkesat, Boeing duhet të hartojë sisteme  paralajmëruese të shumta automatike që mund të njoftojnë pilotët nëse ata po nisen me krahët ende të palosura. Firma gjithashtu duhet të provojë se krahët nuk do të hapen aksidentalisht gjatë fluturimit dhe se asnjë forcë nuk mund të zhbllokojë menteshat.  

 

Krahët duhet të jenë në gjendje të përballojnë erën që fryn deri në 75 milje në orë në tokë. Përveç kësaj, Boeing duhet të ketë një proces të vendosur në të për zëvendësimin e dritave në segmentet e palosshme të krahut. Boeing  i është referuar 777X si avioni më i madh dhe më efikas me dy motorë në botë. Në gjerësi 235 metra, avioni ka krahun më të gjerë të çdo avioni, duke e bërë atë më të gjerë se katër rimorkio gjysëm kamionësh 53 metra të  vendosura  njëra pas tjetrës. 777X, e cila mund të transportojë më shumë se 400 udhëtarë, ka krahë të cilatjanë ndërtuar nga përbërjet e fibrave të karbonit, duke i bërë ato më të lehta dhe më të fuqishme se materiali tipik i aluminit.  

 

Palosjet e krahëve e lejojnë Boeing  të zgjasë gjerësinë e krahëve në 23 metra, ose afërsisht 11%, më shumë se gjerësia aktuale e tyre. Por në mënyrë që krahët masivë të punonin, Boeing duhej të sigurohej që ata mund të futeshin në portat tradicionale të aeroportit. Për këtë arsye, ne zhvilluam krahun e palosshëm, kështu që në fluturim mund të gëzojmë këtë hapësirë ​​shumë të gjatë dhe efikase, por që gjithashtu do të jetë në gjendje të veprojë në çdo aeroport, çdo portë, që 777 e sotme mund të shërbejë, tha Terry Beezhold, Inxhinierja kryesore e projektit Boeing 777x në një pamje të fundit teksa tregonte avionin. 

 

Kur avioni777x ulet, menteshat e krahëve rrotullohen derisa të drejtohen drejt qiellit. Mekanizmat e mbylljes i janë vendosur avionit, kështu që është e pamundur që krahët të tërhiqen ndërsa avioni është në fluturim. Krahët janë më të mëdhenjtë e krijuar ndonjëherë nga Boeing. Brenda 777X do të ulen së paku 400 pasagjerë, 34 më shumë se konkurrenti i 777-9X, Airbus A350-1000. Kabina 777-9X do të jetë 40 centimetra më e gjerë se sa A350-1000, thotë Boeing, duke lejuar gjerësi të klasit të ekonomik deri në 18 inç ose 46 centimetra. Dritaret e 777-9X do të jenë gjithashtu 15 përqind më të mëdha se avionët konkurrues, thotë Boeing, dhe vendosen në një lartësi që do të jetë niveli i syve për shumicën e udhëtarëve. 

 

Fabrika e krijuar për ndërtimin e avionëve, në Everett, është mjaft e madhe për të përshtatur 25 fusha futbolli brenda. Ndërsa marrja e miratimit të FAA për krahët është një hap i madh, Boeing mendon se fluturimi i parë i 777x mund të jetë në fillim të vitit 2019. Fluturimet komerciale nuk priten përpara dhjetorit të vitit 2019 ose më vonë.


Më të lexuarat