
Gjigandi i tregtise elektronike JD.com ka vetem punonjes robote
Gjigandi kinez i tregtisë elektronike ka ndërtuar një fabrikë e cila trajton deri në 200,000 porosi çdo ditë dhe që është krejtësisht e automatizuar.
Kjo për shkak se objekti afërsisht 100,000 metra katrorë është drejtuar pothuajse tërësisht në mënyrë autonome, me punonjës njerëz vetëm për tu kujdesur për robotët. Sipas JD.com, magazina shfrytëzon 'teknologjinë e klasifikimit të automatizuar' për të renditur deri në 16,000 pako në orë me 99.99 përqind saktësi. I vendosur jashtë Shangait, qendra e përzgjedhjes përdor inteligjencën artificiale për të skanuar dhe kontrolluar pakot teksa ato po përpunohen. Pasi pakot me porosi nxirren nga kamionët në njërën anë të objektit të Kunshan, ata janë të ngarkuar në një rrjet kompleks të makinave të automatizuara, ku lëvizin me shpejtësi njëra pas tjetrës për tu shpërndarë më pas, shpjegoi JD.com.
Pastaj, skanerat e imazhit kontrollojnë pakot në 'microseconda' dhe sistemi logjistik i zgjuar i firmës llogarit ku duhet të zbresin. Pakot janë të grupuara sipas rajonit, të mbledhura nga vinça të pavarur dhe të sjella në një kamion për shpërndarje. JD.com thotë se robotët të cilët meren me pakot mund të kryejnë detyra të ndryshme në një fraksion të kohës për të cilat do të duhej të merrnin 180 punëtorë në depo për ti realizuar. Firma punëson 17.540 njerëz në magazinat e saj të tjera, por pranon se sektori i tregtisë me shpejtësi në rritje bën thirrje për zgjidhje më të shpejta për të siguruar që pakot të arrijnë në mënyrën më të mirë në dyert e blerësve. Ajo përballet me konkurrencë të madhe nga firma e ngjashme me të si Alibaba, si dhe Amazon, Walmart dhe të tjerë.
Në atë masë që e-commerce po rritet në Kinë dhe në mbarë botën, robotika dhe automatizimi do të jenë një zgjidhje e domosdoshme për të përmbushur këtë shpërthim në kërkesë, tha Zhenhui Wang, Drejtor Ekzekutiv i JD Logistics. Ne po investojmë në këtë teknologji të përparuar, dhe automatizime të tjera në të gjithë zinxhirin tonë të furnizimit, me synim afatgjatë. Ideja e qendrave të furnizimit automatik mund të trembë shumë, por siç vuri re edhe MIT, shumë prej këtyre objekteve ishin tashmë të automatizuara përkohësisht. Amazon përdor makina robotike për të organizuar raftet e mallrave dhe për përcjelljen dhe kontrollin e pakove. Alibaba gjithashtu ka ndërtuar një depo që është pothuajse tërësisht autonome. Por JD.com është dyfishuar duke aplikuar automatizimin në disa fusha të ndryshme të procesit të saj të logjistikës. Firma ndërtoi një rrjet të dronëve autonome që mund të merren me dërgesat në distanca të gjata. Dronët bazohen kryesisht në provincën veriore kineze të Shaanxi dhe udhëtojnë përmes një rrjeti që përfshin një rreze prej 200 kilometrash, me bazat e dronit në të gjithë provincën.
Më të lexuarat








