
Ja se si funksionon sistemi autopilot i Tesla
Nje video e shfaqur së fundmi nga vetë kompania, tregon se çfarë ndodh saktësisht në kohë reale gjatë opsionit autopilot të një makine Tesla.
Pamjet tregojnë me saktësi se çfarë dallon dhe nuk dallon në rrugë, një makinë e firmës elektrike Tesla, teksa drejtohet nga inteligjenca artificiale e avancuar e krijuar nga kompania. Autopiloti i Tesla funksionon duke përdorur një sërë kamerash, radarë, sonarë dhe sensorë të tjerë të shpërndarë në pjesën e përparme, prapa dhe anash automjetit. Leximet nga këta sensorë futen në një UA që vazhdimisht llogarit nëse makina duhet të ndalet ose të parakalojë, duke përshtatur rrugën e automjetit në përputhje me rrethanat. Rrathët në videon ilustruese, të cilat tregojnë vetëm një pjesë të llogaritjeve të bëra nga sistemi i inteligjencës artificiale të Tesla në çdo moment, tregojnë objekte të gjurmuara.
Këto përfshijnë automjete të tjera në rrugë, si dhe llambat e rrugëve, shtyllat, shenjat rrugore, frenat, kuti letrash dhe rreziqe të tjera të mundshme. Ngjyra e çdo rrethi tregon lëvizjen e objektit: Sendet e gjelbra po lëvizin, ndërsa të verdhë janë rreziqe të lëvizshme që kanë ndalur. Qarqet portokalli nxjerrin në pah një objekt të palëvizshëm ndërsa ato në ngjyrë të kuqe përbëjnë një entitet të panjohur të kapura nga autopiloti. Madhësia e çdo rrethi tregon distancën e objektit nga makina, duke ndihmuar sistemin e inteligjencës artificiale të përcaktojë se cilat pengesa paraqesin një rrezik të menjëhershëm. Sa më i madh rrethi, aq më afër rrezikut. Ndonjëherë rrethi është në vend, ku nuk ka asgjë të pranishme. 'Radarët kanë probleme me përcaktimin e lartësisë në të cilën objekti është i vendosur, kështu që leximi i gabuar mund të shkaktohet nga një objekt që është më i lartë ose më i ulët në pamje.'
Ndonjëherë radari nuk tregon aspak lartësi dhe në raste të tilla rrethi tërhiqet në lartësi zero. ' Autopiloti ka qenë në krye të një numri të madh polemikash të Teslës, me sistemin e tij potencialisht në faj për një varg aksidentesh të profilit të lartë. Gjatë këtij muaji, hetuesit federalë përcaktuan se një SUV i Tesla duke përdorur sistemin autonom të makinës së firmës u përshpejtua përpara se të përplasë me një drejtues të shpërndarjes në Kaliforni në muajin mars. Përplasja në SHBA vrau shoferin, Walter Huang, 38 vjeç, një inxhinier software i Apple. Modeli X Tesla ndodhej në funksionin e tij autopilot gjatë momentit të përplasjes me një pengesë të autostradës në Silicon Valley.
Të dhënat treguan se Modeli X SUV nuk frenoi ose nuk përpiqej të drejtonte timonin për të shmangur pengesën në tre sekonda para përplasjes. Huang nuk kishte duart e tij në timon. Bordi Kombëtar i Sigurisë së Transportit, në një raport paraprak mbi aksidentin e ndodhur në 23 mars, thotë se tani do të shqyrtohet shkaku i aksidentit. Një zëdhënës i kompanisë iu referua një postimi të mëparshëm duke thënë se një Tesla me Autopilot është shumë më e sigurt se sa automjetet pa të. Sistemi autopilot nuk i parandalon të gjitha aksidentet, por ul numrin e tyre.
Më të lexuarat








