Secondary Adv

Amazon do te ofroje sherbimin e proves perpara se te blini veshjet

Share on Google+

Amazon po e rrit gjithnjë e më shumë territorin e saj në rangun e sektorit të shitjes, ku së fundmi ka shtuar shërbimin që të lejon të provosh veshjet pa i blerë akoma ato. 

 

I gjithë ky shërbim i cili është unik  ofrohet pa pagesë dhe është eksluzivisht për anëtarët kryesorë të Amazon. Blerësit kanë shtatë ditë kohë për të vendosur se çfarç ata pëlqejnë dhe gjithashtu të paguajnë vetëm për ato produkte që ata duan të mbajnë. Dërgesat arrijnë në një kuti të ri vulosshme me një etiketë të parapaguar për kthimet. Kompania ka qënë gradualisht duke nxjerrë shërbime të reja për anëtarët kryesorë  të saj në Amerikë, brenda një harku kohor 1 vjeçar. Më shumë se një milion copë veshjesh dhe aksesorësh janë të pranueshme dhe përfshijnë markat si Calvin Klein, Hugo Boss, Theory dhe Levi's, marka që janë emra të mëdhenj në dyqane. Amazon gjithashtu tha se markat Lark & ​​Ro, Daily Ritual, Amazon Essentials, dhe Goodthreads janë artikujt kryesorë të porositur. 

 

Prime Wardrobe është goditja më e fundit e Amazon në sektorin e modës dhe që gjithashtu mund të jetë një goditje tjetër e madhe për dyqanet e mëdha të veshjeve si Macy, të cilat po hasin vështirësi me shitje të pakta. Është gjithashtu një shqetësim i mundshëm për Walmart, i cili ka qenë duke përdorur markat e veshjeve online, duke përfshirë ModCloth dhe Bonobosdër. Por shërbimi i ri i Amazon është një kërcënim edhe për bizneset e reja online; shërbimet e abonimit të veshjeve si Stitch Fix, e cila merr një tarifë prej 20 dollarë nga blerësit për provat e veshjeve. Amazon ka bërë një shtytje të përbashkët për të zgjeruar në sektorin e modës përmes markave private si Lark & ​​Ro. Por me Prime Warderobe është duke kërkuar për më shumë besnikëri nga ana e blerësve të saj më të mëdhenj. Amazon është gati të kalojë këtë vit Macy si shitësi më i madh i SHBA-ve, sipas analistëve të Cowen & Co. 

 

Vëzhguesi i industrisë pret që pjesa që Amazon ka në tregun e veshjeve amerikane të rritet nga 6.6 përqind në 2016, në 16.2 përqind deri në vitin 2021. Shërbimi Prime Warderobe funksionon në këtë mënyrë: Blerësit zgjedhin tre ose më shumë artikuj dhe pastaj kanë një periudhë gjatë së cilës ata mund të provojnë veshjet për të përzgjedhur stilet më të mira. Për artikujt që dëshirojnë të kthehen, klientët mund ti dorëzojnë ato në një vendodhje të UPS-it ose të caktojnë një marrje falas nga ana e tyre.  


Më të lexuarat