Secondary Adv

SHBA plane per avione supersonike per pasagjere

Share on Google+

Përpjekjet e kohëve të fundit të SHBA për të ndryshuar rregulloren lidhur me avionët supersonikë, sjell mundësinë e krijimit të këtyre avionëve në të ardhmen.  

 

Pesëmbëdhjetë vjet pas fluturimit të fundit të Concorde, rregullatorët e SHBA po mendojnë rreth ndryshimeve të mundshme të rregullave për të lejuar krijimin e avionëve supersonik të pasagjerëve. Por industria e re mund të përballet me vonesa në agjencinë e aviacionit të Kombeve të Bashkuara, ku Shtetet e Bashkuara dhe vendet evropiane, përfshirë Francën, Gjermaninë dhe Britaninë, po zvarriten mbi rregullat e reja të zhurmës të lejueshme për avionët që fluturojnë. Së fundmi vërehen përpjekje ambicioze nga ana e SHBA-së për një ringjallje të avionëve supersonikë të udhëhequr nga kompanitë prodhuese Aerion Supersonic, Boom Supersonic dhe Spike Aerospace. Aerion, mbështetur nga Lockheed Martin Corp dhe GE, është konsideruar nga burimet e industrisë si më të përparuara të projekteve supersonike.

 

 

Problemi është se Evropa është në mënyrë të konsiderueshme më e shqetësuar rreth zhurmës që bëjnë avionët supersonikë, tha një burim i industrisë i njohur me këtë çështje. Evropa ka një problem, por ata nuk kanë asnjë zgjidhje konkrete në mendje, sepse ata nuk kanë industri në kërkim të një gjëje të tillë. Ky është një ndryshim i mosmarrëveshjeve që vonuan fillimin e shërbimeve transatlantike të Concorde-it në vitet 1970, pasi së pari Kongresi i SHBA dhe më pas Autoriteti Portual i Nju Jorkut e ndaloi atë për shkak të zhurmës. Administrata Federale e Aviacionit (FAA) ka ndaluar fluturimet supersonike mbi tokën e SHBA që nga viti 1973. FAA do të vendosë nëse do të lejojë fluturimet pas analizimit të të dhënave nga NASA në një studim deri në vitin 2025. Të dyja Boeing dhe Airbus kanë hartuar vizionet futuristike për udhëtimin ajror ultra të shpejtë. 

 

Por që nga rënia e projektit të planifikuar nga Boeing në vitin 2002 për Sonic Cruiser, dy prodhuesit më të mëdhenj të avionëve në botë u përqendruan në avionë më të ngadalshëm dhe efikasë të karburantit që lejojnë linjat ajrore të ulin çmimet e biletave. Tani, kompanitë amerikane po punojnë për të zhvilluar avionë supersonikë më të qetë dhe më efikasë se sa Concorde, që synon udhëtarët e biznesit. Ata pretendojnë se këto mund të jenë ekonomikisht të qëndrueshme me motorin e duhur. Organizata Ndërkombëtare e Aviacionit Civil (ICAO) me bazë në Montreal, e cila përcakton shumë standarde globale, ka filluar të rishikojë çështjen lidhur me krijimin e avionëve supersonikë duke kërkuar informacion teknik nga prodhuesit e avionëve. ICAO pastaj do të jetë në një pozicion më të mirë për të vlerësuar opsionet për standardet mbi zhurmën dhe emetimet, dhe "sa kohë duhet të marrë procesi", tha një zëdhënës. 

 

 

Vendet evropiane mendojnë se limitet aktuale të zhurmës duhet të përdoren si "udhëzime" për zhvillimin e rregullave të uljes dhe të ngritjes, sipas një dokumenti të paraqitur në një takim të komitetit të ICAO dhe të parë nga Reuters. Shtetet e Bashkuara, duke i bërë jehonë kërkesës së industrisë, kanë bërë thirrje për standarde të reja që pasqyrojnë 'dallimet themelore' midis avionëve subsonik dhe supersonik, sipas një dokumenti të dytë. 'Avionët supersonikë janë të ndryshëm nga aeroplanët subsonikë dhe duhet të trajtohen si të tillë,' tha Mike Hinderberger, zëvendëspresident i zhvillimit të avionëve në një konferencë të industrisë muajin e kaluar. Ende nuk është e qartë se si vendet e tjera shohin krijimin e këtyre avionëve supersonikë ose nëse ICAO mund të bëjë një kompromis për lejimin e tyre. Zvarritjet e gjata nga ICAO do të detyronin prodhuesit e avionëve të ngurojnë ose rrezikojnë të investojnë miliona në një dizajn që 'askush nuk do ta aprovojë, tha një burim i industrisë së SHBA.


Më të lexuarat