Secondary Adv

Ushtria amerikane financon krijimin e taksive fluturuese autonome

Share on Google+

 

Joby Aviation and Kitty Hawk janë dy firma që po financohen nga ushtria amerikane për të krijuar taxi fluturuese pa pilot. 

 

Firmat rivale, të cilat aktualisht po udhëheqin garën për të ndërtuar taksitë e para vetë-fluturuese të cilat mendohet se shumë shpejt do të pushtojnë qiellin, morën 2 milion dollarë nga fondet e ushtrisë vitin e kaluar. Fondet, të cilat nuk u zbuluan në atë kohë, u siguruan nga Njësia e Inovacionit të Mbrojtjes Eksperimentale (DIUx), një organizatë e mbështetur nga Pentagoni e themeluar për të ndihmuar ushtrinë amerikane të përdorë më shpejt teknologjitë në zhvillim. Por përkundër përfshirjes së forcave të armatosura, nuk do të ketë 'asnjë armë' të shtuar për automjetet autonome të fluturimit, është ky konfirmimi nga ushtria amerikane. Aviacionit Oby mori  970,000 dollarë në financim nga DIUx në janar të vitit të kaluar, ndërkohë që Kitty Hawk u mbështet financiarisht me 1 milion dollarë disa muaj më vonë. Kitty Hawk, e cila gjithashtu merr fonde nga bashkëthemeluesi i Google Larry Page, po zhvillon një taksi pilot eksperimental, i quajtur Cora. Në faqen e internetit për Cora, Larry Page e cila është firma financuese vuri theksin në rolin e avionit në zgjidhjen e problemeve të trafikut urban. 

 

Cora ka të bëjë me të kursyerit të kohës që mund ta humbasësh për të udhëtuar në rrugë tokësore në një trafik të mbingarkuar. 'Projektimi  i një taksi e ajrore për jetën e përditshme nënkupton sjelljen e aeroportit tek ju. Kjo është arsyeja pse Cora mund të ngrihet dhe të ulet njësoj si një helikopter, duke eliminuar nevojën për pistat."Cora ka potencialin për të transformuar hapësira si çatitë dhe parkingjet në vende për të bërë nisje direkt nga lagjja juaj. Por, sipas një dokumenti nga DIUx që detajon programin e financimit të automjeteve personale, ushtria amerikane ka një vizion shumë të ndryshëm për të ardhmen e këtyre taksive autonome fluturuese. Ai lexon: "Këto automjete do të ofrojnë një aftësi për aplikime specifike taktike me një nivel të ulët akustik, afër fillimit / ndalimit të menjëhershëm, aftësisë për të përhapur një forcë sulmi në automjete të shumta dhe sistemeve të automatizuara". 

Por, pavarësisht nga këto ambicie, ushtria amerikane nuk do të marrë dorëzimin e ndonjë taksie autonome gjithëpërfshirëse fluturuese për operacionet ushtarake. Certifikatat e Administrimit të Aviacionit Federal (FAA) të lëshuara për prototipet më të fundit nga Joby Aviation dhe Kitty Hawk specifikojnë: 'Asnjë armë nuk mund të shtohet në avionë pa pilot.' Joby Aviation dhe Kitty Hawk janë dy nga disa firma dhe kompanitë aktualisht konkurruese për të zhvilluar një automjet vetëlëvizës elektrik të aftë për ngritje vertikale dhe ulje, duke përfshirë edhe sërën e Uber, Airbus dhe Boeing. Kitty Hawk ka filluar tashmë të kryejë teste për taksinë fluturuese Cora në Zelandën e Re, ku ka konfirmuar se do të nisë shërbimin e saj komercial të taksive. Mjeti  fluturues me dy ndenjëse është projektuar për të përdorur software vetë-fluturues, i  cili kontrollon 12 helikat e saj për të siguruar ngritje dhe ulje pa qënë nevoja për një pistë. Sapo ndodhet në ajër, një helikë e vetme e pasme shtyn Cora përmes ajrit me shpejtësi deri në 180 mph në lartësi mes 150 dhe 910 metra. 

 

Cora ka një gamë të përgjithshme prej rreth 62 miljesh dhe përfundimisht do të thirret nga klientët duke përdorur një aplikacion në smartphone, ngjashëm me Uber.Taksia fluturuese ka një hapje krahu prej 11 m dhe mund të mbajë 181kg në pasagjerë dhe ngarkesë.Cora ka tre kompjutera fluturimi që veprojnë në mënyrë të pavarur, që do të thotë se mund të vazhdojë të fluturojë nëse një prej tyre dështon. Ekziston edhe një parashutë për ulje emergjente nëse godet fatkeqësia. Ndërkohë, firma rivale Joby Aviation po dizajnon në mënyrë të ngjashme një taksi vetë-pilotuese të aftë për ngritje vertikale nga çatitë dhe shtigjet e rrugëve. Prototipi më i fundit i firmës Santa Cruz, i njohur si Joby S4, do të jetë i aftë të mbajë katër pasagjerë në një distancë prej 150 milje në një pagesë të vetme. Në paraqitjen e fundit me FAA, Joby nuk specifikon një shpejtësi maksimale, megjithatë vë në dukje se helikopteri i saj i tanishëm ndjekje, i cili mund të fluturojë në 140mph, nuk do të jetë mjaft i shpejtë për testet e fluturimeve të ardhshme me Joby S4. superbeesh'.


Më të lexuarat