Secondary Adv

Sistem karikimi me wireless per makinat elektrike

Share on Google+

Makinat elektrike së shpejti mund të karikohen përmes një sistemi me wireless teksa ecin nëpër rrugë. 

 

Një nismë e tillë vjen si pjesë e një propozimi të ri qeveritar prej 53 milion dollarë për ti paraprirë përhapjes së përdorimit të makinave elektrike. Skema përfshin vatra me energji  elektrike të ndërtuara në rrugë që janë në gjendje të transferimit të energjisë elektrike në pjesën e poshtme të automjeteve, duke rritur nivelin e tyre të energjisë elektrike. Avantazhi i skemës wireless në propozim është se nuk kërkon ndonjë kontakt fizik midis makinës dhe sipërfaqes së rrugës. Kjo nuk është hera e parë që ideja është propozuar, me organizata të ndryshme anembanë botës që kërkojnë të zbatojnë teknologji të ngjashme në sipërfaqet e rrugëve.

 

Propozimi është bërë në një strategji për Departamentin e Transportit (DfT) i dizajnuar për të promovuar teknologjinë e automjeteve me emetim zero. Planet konsistojnë në pika të ngarkimit me energji  përmes valëve të ndërtuara në rrugë, në parqet e makinave, stacionet e shërbimit dhe madje edhe nën autostrada dhe rrugë. Zyrtarët e qeverisë gjithashtu duan që shtëpitë dhe zyrat e reja të ndërtohen me pikat e ngarkimit me energji elektrike, sipas skemës. Duke folur për The Times, David Martell, nga kompania Chargemaster e ngarkimitme energji  të makinave elektrike, tha: "Karkimi me anë të wirelessit do të bëjë përdorimin e një makine elektrike sa më të ngjashëm që të jetë e mundur me drejtimin e një makine me naftë apo benzinë por pa ndalesa të shpeshta nëpër pikat e karburantit për të mbushur makinën  e tyre.  

Pikat e ngarkimit me wireless punojnë përmes një proçesi të quajtur induksion elektromagnetik. Një pikë ngarkimi në tokë ka energji elektrike e cila më pas kalon nëpër një spirale telash për të gjeneruar një fushë magnetike. Kjo fushë transferon energji elektrike në një marrës të ndërtuar në pjesën e poshtme të veturës. Një numër i madh kompanish tashmë ofrojnë mundësi tregtare për karikimin e makinave elektrike përmes wirelessit, duke përfshirë BMW dhe një numër të palëve të treta me bazë në SHBA. Teknologji të ngjashme janë provuar edhe në rrugë, Qualcomm që paraprin përpjekjet e veta në terren në maj 2017. Ajo ka krijuar një shteg prej 100 metrash që ngarkon automjetet elektrike gjatë udhëtimit përgjatë shtrirjes së asfaltit, madje edhe me shpejtësi të lartë. Punon duke lidhur një numër të pikave të karikimit me wireless 'Halo' të Qualcomm, të dizajnuara për të ngarkuar një makinë elektrike kur ajo është e parkuar në një shtrirje rruge. 

 

Ekspertët e kësaj kompanie kanë sugjeruar tashmë zbatimin e pikave të ngarkimit në pjesë të rrugës dhe madje edhe në radhët e taksive për të ngarkuar makina, kur ata janë në një ndalesë. Dy kamionë Renault, konvertuar për të punuar në sinkronizim me pikat induktive të ngarkimit në sipërfaqen e rrugës, u nxitën në shtrirjen e shkurtër të autostradës për të treguar se është i aftë të mbushë bateritë në automjete të shumëfishta në të njëjtën kohë. Një fuqizues konsistent prej 20 kilovat u dërgua në secilën makinë gjatë testit, e cila është pothuajse në një nivel me 22 kilovat të parashikuara nga shumica e pikave të ngarkimit të makinave elektrike që qarkullojnë në të gjithë Mbretërinë e Bashkuar.


Më të lexuarat