
Inagurohet ura me e gjate ne bote
Presidenti i Kinës inaguroi urën më të gjatë detare në botë me kosto ndërtimi 14 miliardë paund dhe që lidh Hong Kongun, Macau dhe Kinën kontinentale.
Vendkalimi prej 55 kilometrash, i cili përfshin një urë rruge dhe tunel nënujor, do të hapet brenda pak ditësh, duke lidhur Hong Kong me qytetin jugor të Zhuhai dhe me Macau, në të gjithë ujërat e grykëderdhjes së lumit Pearl. Tuneli i zhytur, që ndodhet nën Oqeanin Lingding afër Hong Kongut, është i lidhur me dy ishuj artificialë që zënë secili 10.000 metra katrorë.
Në 6,75 kilometra gjatësi dhe 40 metra thellësi, tuneli krijon një hendek në urë që do të lejojë që anijet e ngarkesave të kalojnë nëpër urën me gjatësinë më të madhe që është ndërtuar ndonjëherë. Mbështetësit e urës shumë miliardë dollarësh e promovojnë atë si një inovacion inxhinierik që do të nxisë biznesin dhe do të ulë kohën e udhëtimit, por kritikët thonë se kjo është një mënyrë tjetër për të integruar Hong Kongun në Kinë, me rritjen e frikës se liritë e çmuara të qytetit janë duke u shkatërruar.
Seksioni kryesor i urës së re konsiderohet gjithashtu territor i Kinës, edhe pse Hong Kongu ishte planifikuar të paguante të paktën gjysmën e kostos së projektit, sipas planit origjinal nga qeveria e qytetit. Makinat dhe shoferët e Hong Kongut që udhëtojnë në këtë urë 'duhet të jenë në përputhje me ligjet dhe rregulloret e ishujve', tha departamenti i transportit të qytetit. Ndërtesa filloi në vitin 2009 dhe është penguar nga vonesat, tejkalimet e buxhetit, ndjekjet penale të korrupsionit dhe vdekjet e punëtorëve të ndërtimit.
Kostoja totale e ndërtimit të kësaj ure është ende e paqartë, por disa vlerësime shkojnë deri në mbi 100 miliardë juanë ose rreth 11 miliardë paund. Për të hyrë në të dy anët e urës, automjetet do të duhet të kalojnë përmes dy ishujve të krijuar nga njeriu dhe tunelit të detit prej 6.7 kilometrash si dhe të kthehen përsëri. Për të ndërtuar tunelin nën det, inxhinierëve iu desh të çonin dhe vendosnin më shumë se 100 cilindra çeliku të mëdha në pjesën e poshtme të rërës për të formuar themelet për ishujt, sipas një raporti të mëparshëm nga inxhinierët.
Banorëve të Hong Kongut do t'u jepet leje për të kaluar në Zhuhai me makinë nëse përmbushin kritere shumë selektive, duke përfshirë mbajtjen e disa pozicioneve të qeverisë Ishullore ose duke dhënë kontribute të mëdha për organizatat bamirëse në provincën jugore kineze të Guangdong. Shumica e njerëzve do të duhet të udhëtojnë në trajlera dhe autobusë. Disa media të Hong Kongut kanë raportuar se gjendja fizike e shoferëve të autobusëve do të monitorohet nga kamerat, duke përfshirë një alarm të dërguar nëse një shofer shfaq shenja mërzitjeje dhe lodhje më shumë se tri herë në 20 sekonda.
Më të lexuarat








