Secondary Adv

Krijohet avioni i pare pa motorr dhe helike

Share on Google+

Një sistem revolucionar i avionëve elektrikë me shtytje dhe krahë të palëvizshëm është testuar për herë të parë në një model prototip.   

 

Hapja e krahut me gjatësi pesë metra e avionit pa motor nuk ka helika, turbina ose ndonjë pjesë tjetër lëvizëse dhe është plotësisht i heshtur. Në vend të kësaj, një "erë jonike" e përplasjes së molekulave ajrore të ngarkuara me elektricitet siguron shtytjen e nevojshme për të bërë të mundur fluturimin. Kjo mund të jetë përfundimisht e ardhmja e udhëtimit ajror, duke i dhënë fund makthit të zhurmave të avionëve për zonat që gjenden pranë një aeroporti të madh.  

Dhe ndryshe nga avionët e zakonshëm, ajo gjithashtu nuk prodhon gazra serrë ose ndotës të tjerë. Në testet e kryera paraprakisht, avioni i fuqizuar me bateri dhe pa pilot, që peshonte vetëm pesë paund, arriti të fluturonte me qëndrueshmëri prej 60 metrash me një lartësi mesatare prej vetëm 0.47 metrash. Në të ardhmen e afërt sipas kompanisë, propulsioni i joneve mund të përdoret për të fuqizuar dronët e qetë. Më poshtë vijës, teknologjia mund të shoqërohet me  më shumë sisteme konvencionale të shtytjes për të prodhuar avionë hibride të pasagjerëve me efikasitet të lartë të karburantit. Hulumtuesi kryesor Dr Steven Barrett, nga Massachusetts Institute of Technology në SHBA, tha: "Ky është fluturimi i parë i vazhdueshëm i një avioni pa pjesë lëvizëse në sistemin e shtytjes. 

"Kjo ka hapur potencialisht mundësi të reja dhe të paprovuara më parë për avionët që janë më të qetë, mekanikisht më të thjeshtë dhe nuk lëshojnë lëndë djegëse". I frymëzuar nga Star Trek, krijuesi i avionit me një sistem të veçantëu shpreh se duke folur rreth së ardhmes dhe teknologjisë së zhvilluar rezulton se avionët nuk duhet të kenë helika dhe turbina", tha Dr Barrett. Një nga sfidat më të mëdha ishte dizajnimi i një furnizimi me energji që do të gjeneronte 40,000 volt nga prodhimi i baterisë së avionit. Ekipi po punon mbi gjetjen e mënyrave për të prodhuar më shumë erë jonike me më pak tension. 

 

Fluturimet e testit u kryen në Qendrën Athletike duPont MIT, hapësirën më të madhe të brendshme që shkencëtarët mund të gjenin. Dr Barrett tha: 'U desh një kohë e gjatë për të arritur këtu. Duke shkuar nga parimi bazë në diçka që fluturon në të vërtetë ishte një udhëtim i gjatë i karakterizimit të fizikës, pastaj duke vazhduar me dizajnin dhe shndërrimin e tij në realitet. 'Tashmë mundësitë për këtë lloj sistemi shtytës janë të qëndrueshme, u shpreh krijuesi i teknologjisë inovative'.


Më të lexuarat