Sparrow, droni me tipare insekti qe kercen ne ajer
Një droni është krahasuar me një karkalec për shkak të aftësisë së tij unike për të kërcyer në ajër duke përdorur këmbët e tij të projektuara posaçërisht për këtë.
Mjeti ajror autonom që mbart ngarkesa është i pajisur me këmbë që e lënë atë të kërcejë në ajër, duke u ngritur pothuajse vertikalisht. Mjeti ajror, i quajtur "Sparrow", kushton 30,000 paund ose 40,000 dollarë dhe mund të fluturojë deri në 100 km me një shpejtësi prej 112 km/h.
Firmat e shpërndarjes janë pioniere e një mori teknologjish të reja për të trajtuar shërbimin e shpërndarjes në distanca të shkurtra. Shpresohet se automjetet mund të zvogëlojnë joefikasitetin, dhe rrjedhimisht kostot, të fazës përfundimtare të shpërndarjes, në të cilën pakot merren nga një pikë qendrore në derën tuaj. Droni Sparrow mund të ofrojë një zgjidhje të tillë për këtë problem logjistik. Droni do të përdoret për shpërndarjen e ngarkesave dhe monitorimin e infrastrukturës së bujqësisë, pylltarisë, naftës dhe gazit.
Sparrow ka një hapje të krahut prej 6.5ft ose dy metra dhe fluturon me autopilot. Bërë nga fibra qelqi dhe fibra karboni droni është është elektrik dhe ka fuqi të mjaftueshme për të fluturuar për një orë. Kompania krijuese e tij tha se aftësia e dronit për të kërcyer lejon që mjeti të përshpejtojë shpejtësinë minimale të fluturimit. Ne krijuam dronin në mënyrë që të mund të bënim diçka me të vërtetë efikase që mund të funksiononte kudo, tha kompania krijuese e dronit.
Një karakteristikë e veçantë e dronit është se ai mund të kërcejë afërsisht dy metra lartë dhe tetë metra përpara. Ai operon në mënyrë autonome dhe mund të ndjekë një rrugë të paracaktuar fluturimi. 'Është e mundur të merret kontrolli manual i droni në rast se ka një problem me autopilotin.'Droni do të përdoret për dy misionet kryesore, shpërndarjen e ngarkesave dhe monitorimin e infrastrukturës së bujqësisë, pylltarisë, naftës dhe gazit.
'Dizajni mori rreth një vit nga ideja fillestare në një prototip të plotë. 'Këmbët e përshpejtojnë shpejtësinë e avionit deri në shpejtësinë minimale të fluturimit, duke e lejuar atë të fluturojë si një avion normal. Ato gjithashtu veprojnë si burime dhe amortizues për ulje.