Secondary Adv

Kina po nderton anijen me te madhe te mallrave ne bote

Share on Google+

Kina është duke ndërtuar një anije me fuqi nukleare eksperimentale prej 33,000 ton që mund të kalojë përmes fletëve të dendura akullnajore të Arktikut.   

 

Anija në pronësi të shtetit Kinez e quajtur "akullthyesja bërthamore", është projektuar për të kaluar përmes detit të ngrirë në veri të Rusisë dhe Amerikës së Veriut. Anija do të pajiset me dy reaktorë me ujë 25 megavat, duke lejuar që anija e madhe të udhëtojë me një shpejtësi maksimale prej mbi 13 milje në orë. 

 

Megjithëse nuk kanë specifikuar se çfarë është anija, por ekspertët spekulojnë se kjo mund të jetë një terren testimi për përpjekjet e ardhshme për të krijuar një flotë me anije bërthamore. Grupi i Përgjithshëm i Energjisë Bërthamore të Kinës (CGN) ka ftuar ofertat për kontratën për të ndërtuar një anije prej 152 metrash, 30 metra të gjerë dhe që shkon 18 metra në thellësi. Këto specifikime e bëjnë atë dy metra më të gjatë dhe rreth shtatë mijë ton më të rëndë se sa akullthyesi i Arktikut të Rusisë. 

 

Kina megjithatë nuk ka specifikuar se si planifikon të përdorë anijen që sapo është ndërtuar, por sugjeroi se do të jetë një 'platformë eksperimentale'. Zëdhënës të shtetit Kinez u shprehën se ekziston mundësia që këto anije të mund të përdoreshin për transportuesit e avionëve të gjeneratës së ardhshme. Anija është shumë e vogël për të qenë një transportuese avioni, por një ekspert ushtarak tha se anija do të ndihmonte në zhvillimin e aftësisë së ndërtimit të anijeve të Kinës, ose nga ana tjetër mund të ishte një përpjekje për të dominuar Arktikun. 

Anijet bërthamore icebreaker janë shembulli i teknologjisë më të fundit që është sjellë në industrinë e thyerjes së akullit. Për Rusinë, rruga e Detit të Veriut është më e rëndësishmja për eksportet e saj të gazit të lëngshëm në Azinë Lindore, veçanërisht Kinën. Përfitimi kryesor i këtyre anijeve që arrijnë të thyejnë akullin dhe depërtojnë përmes tij, nuk është trashësia e akullit që mund të thyejë, por gjerësia e kanalit që lë pas tij. Trafiku i anijeve përgjatë rrugës Arktik Veriore arriti deri në 50 përqind vitin e kaluar, deri në dhjetë milionë ton.


Më të lexuarat