Hulumtuesit nga MIT dhe NASA kanë arritur të zhvillojnë një lloj krejtësisht të ri të krahëve të avionit të përbërë nga qindra pjesë të vogla identike.
Krahët mund të ndryshojnë formën dhe mund të rrisin efikasitetin e fluturimit, prodhimit dhe mirëmbajtjes së avionëve, sipas MIT. Dizajni përdor një përzierje të ngurtë dhe fleksibël, të nënshtresave të vogla, të lidhura bashkë për të formuar një kornizë të hapur, të lehtë dhe fleksibile të grilave të mbuluara me një shtresë të hollë të ngjashme me polimerin.
Një gjë e tillë bën të mundur deformimin e të gjithë krahut, ose vetëm pjesëve të tij. Struktura përbëhet kryesisht nga hapësira boshe, duke formuar një 'metamaterial' mekanike që kombinon ngurtësinë strukturore të polimerit të gomës si dhe lehtësinë ekstreme dhe densitetin e ulët të ajrit. Dizajni i lejon krahut të ndryshojë formën automatikisht, duke u përshtatur me çfarëdo konfigurimi të nevojshëm për fazën aktuale të fluturimit.
Falë kësaj mund të performojë më mirë se krahët tradicionale, të cilat nuk janë të dizajnuara për të maksimizuar performancën gjatë çdo pjese të fluturimit. Për të demonstruar punën themelore të krahut, kërkuesit krijuan një prototip rreth një metër të gjatë disa viteve më parë. Versioni i ri është rreth pesë herë më i gjatë dhe i krahasueshëm në madhësi me krahun e një avioni të vërtetë me një vend, dhe premton të mundësojë nivele të shkallëzuara të prodhimit.
Hulumtimi shfaq premtimin për uljen e kostos dhe rritjen e performancës për peshë të madhe, struktura të ngurta, thotë Daniel Campbell, një studiues i strukturave në shkencat e fluturimit. Aplikimet më premtuese afatshkurtra janë aplikime strukturore për mjetet ajrore dhe strukturat hapësinore, siç janë antenat.