×
Secondary Adv

WhatsApp nis shfaqjen e reklamave ne 2020

Share on Google+

Reklamat do të shfaqen në WhatsApp brenda vitit të ardhshëm, në një përpjekje për të monetarizuar aplikacionin, konfirmon Facebook. 

 

Imazhet promovuese do të shfaqen në tiparin 'Status' të WhatsApp, i cili është i ngjashëm me Story në Instagram, zbuloi Facebook në konferencën e saj të marketingut. 

  

Masa e diskutueshme shkon kundër një premtimi të bërë nga themeluesi i WhatsApp-it, Brian Acton, për moskryerjen e reklamimit të produkteve. Bizneset gjithashtu do të jenë në gjendje të bashkëveprojnë me klientët duke përdorur dritaret e bisedave me "formatet më të pasura të mesazhit", tha Facebook. 

 

Reklama e statusit do të shfaqet midis përditësimeve të lajmeve dhe do t'u lejojë përdoruesve të rrëshqasin lart për të fituar më shumë informacion rreth produktit. Reklama në Facebook gjithashtu do të lidhet me WhatsApp-in për t'i lejuar përdoruesit të flasin drejtpërdrejt me markat nëpërmjet aplikacionit Messenger si dhe përmes Facebook Messenger. 

Aplikacioni për biznesin WhatsApp u prezantua këtë vit për pronarët e bizneseve për të personalizuar mesazhet e automatizuara dhe për t'u angazhuar drejtpërdrejt me klientët. Vendimi për t'u kthyer në premtimin e mëparshëm për të mos futur reklamat vjen pasi Facebook, i cili bleu WhatsApp në 2014 për 18 miliardë dollarë, përgatitet për të fituar para nga aplikacioni. 

WhatsApp Biznes u prezantua kohët e fundit për pronarët e bizneseve që të kenë faqen e tyre të profilit dhe të përdorin funksionet e chatbot për të bashkëvepruar me klientët. WhatApp bëri një premtim në vitin 2012 se kurrë nuk do të futë reklama. Mos harroni, kur reklamimi është i përfshirë ju përdorues jeni produkti, u shpreh CEO i aplikacionit. 

 

Në çdo kompani që shet reklama, një pjesë e rëndësishme e ekipit të tyre inxhinierik shpenzon ditë për akordimin e të minierave të të dhënave, duke shkruar kodin më të mirë për të grumbulluar të gjitha të dhënat tuaja personale.


Më të lexuarat