Megjithëse ka zbuluar konceptin "Vision M Next", BMW thotë se do të vazhdojnë të investojë në motorët me djegie të brendshme për një të ardhme të afërt.
Prodhuesi i makinave do të ndjekë trendet e tregut si pjesë e një strategjie që i sheh ata të ndërpresin prodhimin e makinave me motorë me naftë gjatë 20 viteve të ardhshme dhe motorët me benzinë ​​gjatë 30 viteve të ardhshme.
Struktura dhe kërkesanuk janë në gjendje të ndryshojnë në mënyrë dramatike tregun drejt hibrideve dhe 100% të automjeteve elektrike. Ne shohim zona pa një infrastrukturë rimbushëse si Rusia, Lindja e Mesme dhe pjesa perëndimore e brendshme e Kinës kështu që ata do të mbështeten në motorët e benzinës për një tjetër 10 deri në 15 vjeçar, tha Klaus Froelich, anëtar i bordit të BMW Group.
Parashikimet e shitjeve tregojnë rritje të shitjeve elektrike, por ka ende një rrugë të gjatë përpara se EV të fillojnë të përbëjnë pjesën më të madhe të trafikut në rrugët tona. BMW pret që makinat me naftë të mbijetojnë të paktën 20 vjet dhe motorët me benzinë ​​të paktën 30 vjet. Ai gjithashtu pohoi se, edhe pse është pjesë e planeve të tyre, kalimi në elektrifikim është tejkaluar.
Për të qenë në përputhje me rregulloret e rrepta të emisioneve të Europës, BMW do të duhet të ndërpresë disa lloje motorësh. Për makinat me naftë, prodhuesi i automjeteve do të ndalojë prodhimin e njësisë së vet me tri cilindra 1.5 litra, e ofruar vetëm në Evropë, pasi është tepër e shtrenjtë për ta përshtatur atë në përputhje me rregulloret. Prodhuesi i makinave do të vazhdojë të zhvillojë katër ose gjashtë cilindra me naftë, megjithëse nuk do të ketë më shumë se tre turbina.
Së fundi, për motorët me benzinë, motori V-12 me dymbëdhjetë cilindra ka gjasa që të hiqet së shpejti. Ndërsa BMW përshtatet me rregulloret e reja dhe një të ardhme të makinave hibride dhe elektrike, si dhe autonome, ata do të duhet të ndryshojnë prodhimin e motorit të tyre.