Krijohet neuroni i pare artificial

Një neuron artificial është krijuar nga shkencëtarët, të cilët shpresojnë se teknologjia të ndihmojë pacientët të kapërcejnë paralizën dhe sëmundjet kronike.

Neuronet bionike janë zhvilluar për të imituar qelizat në sistemin tonë nervor, duke marrë sinjale elektrike nga qelizat nervore të shëndetshme dhe duke i dërguar ato në neurone në muskuj dhe organe të tjera në trup.

Ishte një 'detyrë sfiduese' për shkak të biologjisë komplekse dhe vështirësisë në parashikimin se si reagojnë neuronet, thanë shkencëtarët. Çipi i vogël i neuroneve artificiale është më pak se gjysmë inç dhe përdor vetëm rreth një miliardë krahasuar me fuqinë e nevojshme për një mikroprocesor siç është ai që përdoret në kompjuter ose telefon celular.

Një neuron është një lloj qelize që mbart impulse elektrike rreth sistemit nervor për të mbartur informacione ose sinjale transmetuese nga njëra pjesë e trupit në tjetrën. Shkencëtarët kanë qenë në gjendje të kopjojnë të gjitha qelizat nervore të ndryshme në tru dhe shpresojnë se ato mund të përdoren në implantet bio-teknologjike për të ndihmuar njerëzit me sëmundje afatgjata duke zëvendësuar funksionet që dështojnë për shkak të sëmundjes.

Ekipi i studiuesve nga Britania e Madhe dhe Zelanda e Re thonë se ata tani mund të imitojnë përgjigjen e neuroneve reale, biologjike. Studiuesit thonë se aplikime të tjera të mundshme mund të jenë në trajtimin e kushteve si Alzheimer dhe sëmundjet degjenerative neuronale në përgjithësi.