Projektuesi me qendër në paris, Ora Ito është duke punuar me kompaninë franceze të transportit hekurudhor Alstom për të krijuar metronë e së ardhmes në Marseje.
Vagonët kanë një trup minimal të bardhë me nuanca blu, të dizajnuara për të përfaqësuar një shtytje drejt transportit jo-motorik.
Sfida nuk është shpejtësia, por lëvizja paqësore, siguria dhe kursimi i energjisë, thotë Ora Ito. Trenat e rinj do të konsumojnë 25% më pak falë frenimit elektrik, ndriçimit Leddhe optimizimeve të tjera. Instalimi i metrosë është planifikuar për vitin 2024.
Një dizajn miqësor dhe futuristik 'I cili përmban dritare të mëdha, një sistem efikas të kondicionimit të ajrit dhe sistemeve të informacionit të pasagjerëve për të cilat projektuesi ka imagjinuar tingullin. Metroja do të përfitojë nga zhvillimet më të fundit teknologjike në mënyrë që të rrisë komoditetin, disponueshmërinë, aksesin dhe informacionin e pasagjerëve.
Cdo tren do të përbëhet nga katër vagona dhe do të ketë një gjatësi prej 65 metrash, pas një konfigurimi ‘boa’ me kangjella të hapura të brendshme që mund të strehojnë deri në 500 pasagjerë. Në 1997, Ora Ito rrëmbeu markat e Vuitton dhe Apple duke krijuar produkte virtuale.
Duke tërhequr vëmendjen, këto menjëherë u bënë ikona të revolucionit dixhital. Si një fenomen dizajni i përfshirë në kulturën bashkëkohore, suksesi shumëvlerësues i shishes së tij të aluminit heineken nxiti bashkëpunimet e tij të ardhshme me partnerë të tjerë në kulmin e mallrave dhe industrisë luksoze.