Makina e parë fluturuese e garave në botë e cila mund të shkojë nga 0–62 milje në orë në vetëm 2.8 sekonda ka hyrë në prodhim përpara garës së saj të parë këtë verë.
Dhjetë prej mjeteve ajrore, të quajtur 'Airspeeder', si kompania që i projektoi ato, po mblidhen në Adelaide nga Alauda Aeronautics. Plotësisht elektrik dhe të aftë për tu pilotuar nga distanca, Airspeeders janë planifikuar të paraqiten në gara në tre kontinente në muajt e ardhshëm.
Mjeti fluturues ka 8 tehe rotorësh që rrethojnë një kabinë qendrore me fibra karboni dhe është i aftë për shpejtësi maksimale prej 75 milje në orë. Disa nga Mercedes, Bentleys dhe Renault të para ishin makina gare, tha Airspeeder dhe themeluesi i Alauda Aeronautics, Matthew Pearson.
Pionierët e këtyre markave e dinin se për të përparuar një revolucion të lëvizjes, ata duhet të ndërtonin makineritë e tyre për gara. Për të përshpejtuar ardhjen e teknologjisë së përparuar të lëvizjes së ajrit, ne duhet të përdorim garën sportive.
Sipas zhvilluesve, dizajni Airspeeder është një përzierje e një helikopteri, një avioni luftarak dhe një makine Formula 1, me kabinë, veçanërisht, huazim nga ky i fundit, me një ndërtim të pastër për të lejuar përqendrimin në fluturimin "në kufirin absolut".
Mk3 Airspeeder do të ketë tipare sportive që nuk janë parë më parë në një mjet elektrik, të ngritjes dhe uljes vertikale, duke përfshirë LiDAR dhe sistemet e parandalimit të përplasjeve të bazuara në radar që do të krijojnë një 'fushë virtuale të forcës' rreth mjetit për të lejuar gara të sigurta.
Duke u bazuar në versionin Mk2, mjeti ajror i azhurnuar do të furnizohet me bateri të rikonceptuara të cilat do të ofrojnë 90 përqind më shumë kapacitet me vetëm një rritje prej 50 përqind të peshës, thanë zhvilluesit.