Instagram do të fillojë të shfaqë reklama në Feeds e profilit dhe në faqen kryesore të Explore, ka zbuluar kompania e tij mëmë Meta.
Hapësirat e reja reklamuese thuhet se po lançohen në një përpjekje për të luftuar të ardhurat në rënie të platformës.
Sipas CNBC, Meta ka qenë duke tregtuar në nivelin e saj më të ulët që nga viti 2019, për shkak të një kombinimi të konkurrencës në rritje nga TikTok dhe një përditësimi të privatësisë së Apple që kufizoi reklamat e synuara.
Në njoftimin e së martës, kompania e Mark Zuckerberg listoi gjithashtu përditësime të tjera për produktet e saj reklamuese, si shtimi i reklamave të realitetit të shtuar në Instagram.
Ai tha: "Ne po investojmë në një ekosistem zbulimi që gjeneron lidhje me klientët, kërkesën për produkte dhe interesin për markat. Për të ndihmuar bizneset të tregojnë historinë e tyre dhe të arrijnë klientë të rinj, ne po lançojmë vendosje dhe formate të reja reklamash në Instagram.
Numri i reklamave që një përdorues i Instagramit do të duhet të analizojë do të ndryshojë nga secili person, por ato do të shfaqen në vende që nuk kanë qenë më parë.