Airbus po zhvillon avionin e pasagjereve me hidrogjen
Airbus po zhvillon një motor me qeliza karburanti me hidrogjen si një zgjidhje e mundshme për avionët e tij me emetim zero.
Një version i modifikuar i avionit A380 MSN001 të kompanisë do të mbajë motorin me qeliza karburanti dhe brenda trupit të vërtetë të avionit do të jetë një rezervuar kriogjenik për të mbajtur hidrogjenin e lëngshëm.
Airbus ka shumë avionë konceptualë me emetim zero, por ai që po përdoret për këtë përpjekje është një avion rajonal me 100 vende me krahë të lartë që përmban gjashtë helikë me tetë tehe të bashkangjitura në kabinat e motorit.
Podet përmbajnë qeliza karburanti hidrogjeni të cilat prodhojnë energji elektrike si rezultat i një reaksioni elektro-kimik për të fuqizuar motorët elektrikë.
Për këtë demonstrues të provës së konceptit, hidrogjeni i lëngshëm nga rezervuari kriogjen shndërrohet në një gjendje të gaztë përpara se të shpërndahet në qelizën e karburantit nëpërmjet linjave të furnizimit.
Duke vazhduar të investojmë në këtë teknologji, ne po i japim vetes opsione shtesë mbi arkitekturën e avionit tonë të ardhshëm ZEROe, zhvillimin e të cilit ne synojmë ta lëshojmë në afatin kohor 2027-2028, tha Airbus.