Secondary Adv

92.7 mln euro për reformimin e mëtejshëm të Administratës Publike deri në vitin 2027

Është botuar Fletore Zyrtare Strategjia e Administratës Publike 2025–2027, që përcakton objektivat, masat prioritare dhe burimet financiare.

Është botuar Fletore Zyrtare, Strategjia e Administratës Publike për periudhën 2025–2027, e cila përcakton objektivat kryesore reformës pritet vijojë, masat prioritare dhe burimet financiare nevojshme për realizimin e tyre.

 

Me një kosto totale prej 9.27 miliardë lekësh, strategjia synon përmirësojë menaxhimin e burimeve njerëzore, zhvillimin e politikave publike, digjitalizimin e shërbimeve dhe krijimin e një administrate qëndrueshme e miqësore me mjedisin.

 

Megjithatë, zbatimi i strategjisë përballet me një hendek financiar prej 634.2 milion lekësh, përfaqëson 6.84% kostove totale, duke e bërë domosdoshme një planifikim kujdesshëm dhe një angazhim vazhdueshëm institucional për sigurimin e fondeve nevojshme.

 

Pavarësisht këtij hendeku, strategjia vlerësohet si e realizueshme, veçanërisht për qëllimin e tretë politikësOfrimi i Shërbimeve dhe Digjitalizimi”, i cili nuk përballet me asnjë mungesë financimi.

 

Sa i përket përmirësimit shpërblimit financiar, do vijojë adresimi i elementeve tjera reformës pagave. Krahas rritjes së pagave në vlerë tashmë të realizuar, do të ndryshohet edhe struktura e pagës përmes ndryshimit të ligjit nr. 152/2013 “Për nëpunësin civil”, duke integruar në shpërblimin financiar edhe kritereve motivuese të performancës në punë, përcakton dokumenti.

 

Përmirësimi i transparencës në shpërblimin financiar të nëpunësve publikë do të jetë një tjetër drejtim i rëndësishëm i masave drejt ndërtimit të një administrate të drejtë dhe të besueshme. Ndërhyrjet do të përfshijnë jo vetëm komunikimin e qartë dhe të detajuar të pagave dhe përfitimeve periodikisht për secilin punonjës, por edhe përfshirjen e informacionit saktë mbi pagën e pritshme njoftimet për aplikimet për vendet vakante.

 

Sipas Strategjisë, do vijohet me konsolidimin e punës fleksibël është zbatim prej gushtit 2024, si një mekanizëm i rregullt dhe lehtësisht i aplikueshëm synon balancën mirë mes jetës profesionale dhe asaj personale për nëpunësit publikë. po njëjtin drejtim, do vlerësohet edhe mundësia për minimizuar orarin e punës për disa institucione/pozicione specifike, me qëllim tërheqjen e personave nga sektori privat nuk mund punësohen me kohë plotë administratë, si dhe kategorive tjera personave nuk mund angazhohen sipas orarit standard.

 

Drejt Administratës Gjelbër

 

Digjitalizimi i proceseve brendshme qeverisjes mund zvogëlojë ndjeshëm konsumin e letrës, energjisë, dhe transportit shoqëron procedurat administrative.

 

Për një sektor publik redukton përdorimin e letrës fizike, vetiu lind detyra për t’iu përgjigjur shpejt kërkesave qytetarëve dhe biznesit, mënyrë efikase dhe duke shpenzuar pak burime. Megjithatë, nga ana tjetër digjitalizimi mund çojë nevojën për shumë pajisje teknologjike dhe konsum lartë energjisë, dhe për rrjedhojë edhe rritje emetimeve gazeve me efekt serrë.

 

Për këtë arsye, duhet promovuar zgjerimi i përdorimit energjisë rinovueshme për gjeneruar energji elektrike sektorin TIK, dhe dyti, përdorimin e zgjidhjeve digjitale gjelbra efikase për konsumimin e energjisë institucionet publike./ekofin.al


Më të lexuarat