
Cila është forma e bashkëpunimit me AlProfit
AlProfit ofron shërbime kontabiliteti dhe konsulence financiare për bizneset e vogla e të mesme në Shqipëri (shumica në Tiranë dhe zonat përreth). Bashkëpunimi me ne kalon në katër hapa të thjeshtë.
Hapi 1: Kontakti dhe Regjistrimi Falas
Së pari, ju na kontaktoni përmes formës së kontaktit në faqen tonë, email-it ose telefonit. Ne e vlerësojmë interesin tuaj dhe fillojmë me regjistrimin fillestar të biznesit – i cili ofrohet krejt falas. Kjo do të thotë që ne mund t’ju ndihmojmë që nga fillimi, pa pagesë shtesë. Muaji i parë i shërbimit është gjithashtu falas, kështu që edhe ne dhe ju mund të njihemi më mirë pa asnjë kosto.
Hapi 2: Muaji i Provës dhe Njohja me Klientin
Gjatë muajit të parë pas regjistrimit, ju provoni shërbimet tona reale falas. Kjo është një periudhë prove ku njohim nevojat tuaja dhe ju shihni nga afër mënyrën tonë të punës. Në këtë fazë njihet gjithashtu forma e bashkëpunimit: ju merrni një menaxher të dedikuar kontakti, i cili do t’ju drejtojë në çdo hapat e mëtejshëm.
Gjatë muajit të provës, ne sqarojmë gjithçka për mënyrën e veprimtarive tona – për shembull përgatitjen e dokumentacionit, përgatitjen e deklarimeve tatimore apo raportimeve financiare si edhe planifikimin në vazhdim. Ky muaj provë e thjeshtëson shumë ndërveprimin fillestar, pasi ju fitoni besim duke parë punën tonë në praktikë.
Hapi 3: Zgjedhja e Paketës dhe Abonimi
Pas muajit falas të provës, përgatisim një propozim me paketat tona standarde të shërbimit: “Start”, “Standard” dhe “Premium”. Çdo paketë përmban një grup shërbimesh të gjithëpërfshirëse (kontabilitet, taksa, raportime, etj.), dhe ofrohet me një tarifë mujore fikse. Ne nuk tarifojmë sipas orarit apo sipas volumit të punës – kostoja është e parashikueshme dhe e ndershme.
Paketa bazë fillon nga 15,000 Lekë/muaj(tarifa minimale) dhe përfshin të gjitha shërbimet e ofertës sonë. Ju i njihni paketat dhe zgjidhni atë që i përshtatet më mirë nevojave tuaja. Më pas nënshkruajmë kontratën e bashkëpunimit njëvjeçar, ku përcaktohen qartë aktivitetet e ofruara dhe detyrimet tona për ju.
Hapi 4: Bashkëpunimi afatgjatë dhe komunikimi i rregullt
Pasi filloni abonimin, mbetet vetëm që të vazhdojmë punën së bashku. Ju gjithmonë do të keni një menaxher kontakti (ekonomist apo kontabël i specializuar) që e ndjek punën tuaj dhe ju ndihmon në çdo pyetje. Për ne komunikimi është çelësi i suksesit. Ne kujdesemi të mbajmë takim periodik (mujor, tremujor) për t’ju informuar mbi situatën e financave, ndryshimet ligjore etj.
Qëllimi ynë është që ju të ndiheni të sigurt: të kurseni kohë dhe para, dhe të keni kontroll të plotë mbi biznesin tuaj. Pas çdo viti kontrate, ajo rinovohet automatikisht me një klauzolë standarde, nëse të dyja palët duan të vazhdojnë bashkëpunimin. Në çdo moment, nëse nuk përmbushim pritshmëritë, ju keni të drejtë të pezulloni pagesën për atë periudhë (kjo është garancia jonë e brendshme të cilën e respektojmë me seriozitet).
Klientët tanë idealë: Ne punojmë me biznese që duan ta thjeshtësojnë menaxhimin financiar dhe kontabilitetin. Shumica janë biznese në Shqipëri (shpesh në Tiranë), me deri në rreth 50 punonjës dhe deri në 50,000 euro të ardhura mujore. Ndihmojmë veçanërisht ata që kërkojnë marrëdhënie afatgjata dhe kujdes të vazhdueshëm, jo vetëm zgjidhje të një problemi të përkohshëm.
Në fund të këtij procesi, ju do të keni fituar një partner të besueshëm në menaxhimin financiar: AlProfit do të jetë më shumë se thjesht një zyrë kontabiliteti – ne do të jemi këshilltari juaj i përditshëm. Nëse jeni gati të filloni, kontaktoni sot AlProfit për të nisur marrëdhënien tonë bashkëpunuese. /AlProfit Consult
Më të lexuarat








