Secondary Adv

Sigurohet financimi për hekurudhën Durrës-Rrogozhinë, 120 mln euro nga BE, BEI dhe BERZH

Projekti i rehabilitimit dhe elektrifikimit të linjës hekurudhore Durrës–Rrogozhinë po hyn në fazën përfundimtare të sigurimit të fondeve.

Struktura e financimit dhe partnerët ndërkombëtarë

Dy kreditë prej nga 30 milionë euro do të merren respektivisht nga Banka Evropiane e Investimeve (BEI) dhe Banka Evropiane për Rindërtim dhe Zhvillim (BERZH). Ndërkohë, Bashkimi Evropian, përmes Instrumentit të Lidhjes së Evropës (CEF) dhe fondeve të IPA 3, ka dhënë një grant prej 60.5 milionë eurosh, duke e çuar financimin total të projektit në rreth 120.5 milionë euro.

 

Sipas Ministrisë së Infrastrukturës dhe Energjisë, kombinimi i fondeve të buta me grantet e BE-së do të lehtësojë barrën fiskale të shtetit shqiptar dhe do të sigurojë zbatim në standardet më të larta teknike dhe mjedisore.

 

Një hallkë strategjike në Korridorin VIII

Linja Durrës–Rrogozhinë është një nga segmentet më të rëndësishme të Korridorit VIII hekurudhor, që lidh portin e Durrësit me Maqedoninë e Veriut dhe më tej me Bullgarinë, duke krijuar një rrugë të re tregtare dhe transporti lindje–perëndim në rajon. Ky projekt është pjesë e strategjisë së integrimit të Shqipërisë në rrjetin hekurudhor evropian dhe synon të rrisë rolin e vendit si një nyje logjistike e rëndësishme në Ballkanin Perëndimor.

 

Shpejtësi më e lartë dhe eficiencë energjetike

Pas përfundimit të punimeve, që parashikohet në vitin 2028, treni do të mund të udhëtojë me shpejtësi deri në 120 km/h, duke përgjysmuar kohën aktuale të udhëtimit ndërmjet Durrësit dhe Rrogozhinës. Projekti përfshin gjithashtu elektrifikimin e linjës, që do të ulë ndjeshëm ndotjen dhe kostot e mirëmbajtjes, si dhe instalimin e sistemit modern të sinjalizimit ERTMS/ETCS, në përputhje me standardet evropiane të sigurisë hekurudhore.

 

Ndikimi ekonomik dhe mjedisor

Rehabilitimi i linjës Durrës–Rrogozhinë pritet të ketë ndikim të drejtpërdrejtë në zhvillimin e ekonomisë lokale, sidomos në transportin e mallrave nga porti i Durrësit drejt rajoneve qendrore dhe lindore të vendit. Projekti do të reduktojë ndjeshëm trafikun rrugor dhe ndotjen nga automjetet, duke u bërë një alternativë më e qëndrueshme për transportin e mallrave dhe udhëtarëve.

 

Gjithashtu, faza e ndërtimit do të krijojë qindra vende pune, ndërsa në periudhën afatgjatë do të nxisë investimet logjistike dhe industriale përgjatë korridorit ekonomik që lidh Durrësin me Rrogozhinën e më tej me kufirin lindor.

 

Një hap më afër modernizimit të hekurudhave shqiptare

Ky projekt shënon një tjetër hap në modernizimin e rrjetit hekurudhor shqiptar, pas nismave për linjën Tiranë–Durrës–Rinas dhe planeve për lidhjen hekurudhore me Maqedoninë e Veriut. Ministrja Belinda Balluku ka deklaruar se rehabilitimi i këtij segmenti është pjesë e një vizioni afatgjatë për kthimin e transportit hekurudhor në një shtyllë të qëndrueshme të zhvillimit ekonomik dhe mjedisor të vendit.

 

Burimi: Scan


Më të lexuarat