120.5 mln euro për hekurudhën Durrës–Rrogozhinë, Malaj: Projekt me rëndësi ndërkombëtare
Kuvendi miratoi hua dhe grantet për rehabilitimin e linjës Durrës–Rrogozhinë, projekt kyç i Korridorit Hekurudhor VIII dhe i rrjetit europian të transportit.
Projekti që lidh Shqipërinë me Evropën
Ministri i Financave Petrit Malaj prezantoi në Kuvend marrëveshjet e kredisë dhe grantit për financimin e segmentit Durrës–Rrogozhinë, duke e cilësuar projektin si fazën e parë të funksionimit të Korridorit VIII. Ai theksoi se projekti nuk është thjesht një ndërhyrje teknike, por një investim strategjik që garanton ndërlidhje kombëtare dhe ndërkombëtare, duke integruar vendin në Rrjetin Transevropian të Transportit (TEN-T).
120.5 milionë euro financim, me kosto efektive negative
Kostoja totale arrin 120.5 milionë euro dhe financohet nga 30 milionë euro kredi nga BERZH, 30 milionë euro kredi nga BEI dhe 60.5 milionë euro grant nga BE përmes WBIF. Malaj tha se, falë grantit, norma efektive e interesit është rreth -3.4%, duke e bërë projektin një nga më të leverdishmit financiarisht.
Një linjë moderne hekurudhore
Segmenti 34-kilometërsh do të ndërtohet sipas standardeve europiane, duke rritur shpejtësinë e lëvizjes dhe duke siguruar ndërlidhje me linjat Durrës–Tiranë dhe Vorë–Hani i Hotit. Projekti forcon rolin e Portit të Durrësit dhe lidh qendrat industriale të vendit, duke integruar edhe aeroportin.
Përfitimet ekonomike dhe mjedisore
Linja pritet të shërbejë rreth 170 mijë udhëtarëve dhe të transportojë mbi 480 mijë ton mallra në vit, duke ulur kostot e transportit, duke krijuar vende pune dhe duke nxitur turizmin në zonat e prekura. Projekti mbështet tranzicionin e gjelbër, pasi synon kalimin nga transporti rrugor drejt atij hekurudhor, me reduktim të ndjeshëm të emetimeve.
Pjesë e vizionit afatgjatë
Malaj tha se linja Durrës–Rrogozhinë do të shërbejë si bosht për zgjerimin e Korridorit VIII drejt Elbasanit, Pogradecit dhe Maqedonisë së Veriut, duke e forcuar rolin strategjik të Shqipërisë në transportin rajonal dhe europian.