Secondary Adv

Jepet pa tender mirembajtja e tunelit te Krrabes

 

MirÑ‘mbajtja e Tunelit te Krrabes iu dha firmÑ‘s ndërtuese pa tender. PÑ‘r kontratÑ‘n mjaftoi vetëm njÑ‘ firmÑ‘ e ish-zÑ‘vendÑ‘sdrejtorit tÑ‘ Autoritetit Rrugor Shqiptar. KÑ‘tÑ‘ e zbulon Kontrolli i LartÑ‘ i Shtetit, nga raporti i tÑ‘ cilit del se, dëmi ekonomik arrin në 134 milionë lekë ose mbi 1.24 milion USD. Ish-zv.drejtori Ñ‘shtÑ‘ kallëzuar penalisht.


Nga auditimi i projektit “Ndërtimi i rrugës Tiranë-Elbasan” rezultuan një sërëshkeljesh ligjore. KÑ‘shtu, ish-drejtori i Njësisë së Zbatimit të Projektit, më parë, ish-Zv/drejtor i ARSH, ka nënshkruar në kundërshtim me ligjin ndryshimin e kontratës së lidhur më datë 27 prill 2011 për ndërtimin e tunelit të Krrabës, duke i dhënë operatorit ekonomik të përzgjedhur për ndërtimin e tunelit, edhe mirëmbajtjen e këtij tuneli për një periudhë njëvjeçare.


Kontrata e re për mirëmbajtjen e tunelit, me vlerë 165 milionë lekë, është nënshkruar pa realizuar procedurat e prokurimit. Nga auditimi, rezultoi po ashtu se ARSH nuk ka patur asnjë justifikim ligjor në nënshkrimin e kontratës së mirëmbajtjes me operatorin ekonomik fitues të tenderit të ndërtimit të tunelit.
Procedura e ndjekur ka shkaktuar pamundësinë e marrjes pjesë të operatorëve të tjerë ekonomik në garÑ‘. Nënshkrimi i kësaj kontrate nga S.Ç, ish-Zv/drejtor i ARSH, nëpërmjet një urdhër ndryshimi, nuk parashikohet në asnjë nen të kontratës bazë të vitit 2011, për më tepër që punimet e ndërtimit janë shumë të ndryshme nga ato të mirëmbajtjes. Pra, nuk mund tÑ‘ konsiderohet si zgjatim i kontratës sÑ‘ mëparshme.


NdÑ‘rkaq, KLSh konstaton se, nÑ‘ segmentin Sauk-Tuneli i Krrabës dhe Tuneli i Krrabës-Elbasan, sasia e punimeve të çertifikuara nuk është në përputhje me realizimin në fakt, kryesisht në realizimin e mureve prej gabioni dhe vendosjes së rrethimeve anësore. Po ashtu, nuk janë respektuar specifikimet teknike të parashikuara në kontratë, për vendosjen e rrjetave prej gabioni.


Nga ana e kontraktorit nuk është realizuar sigurimi i palëve të treta dhe dëmeve të mundshme, për një periudhë 2-mujore, duke shkaktuar një dëm ekonomik me vlerë 785,732.37 USD. Punime tÑ‘ likuiduara, por tÑ‘ papërfunduara, ka pasur edhe nÑ‘ ndërtimin e tunelit. Gjithashtu konstatohet se janë përdorur paratÑ‘ e kredisÑ‘ pa miratimin e MnistrisÑ‘ sÑ‘ FinancÑ‘s./Gazeta Shqip


Më të lexuarat