MirÃâââ¬Ëmbajtja e Tunelit te Krrabes iu dha firmÃâââ¬Ës ndërtuese pa tender. PÃâââ¬Ër kontratÃâââ¬Ën mjaftoi vetëm njÃâââ¬Ë firmÃâââ¬Ë e ish-zÃâââ¬ËvendÃâââ¬Ësdrejtorit tÃâââ¬Ë Autoritetit Rrugor Shqiptar. KÃâââ¬ËtÃâââ¬Ë e zbulon Kontrolli i LartÃâââ¬Ë i Shtetit, nga raporti i tÃâââ¬Ë cilit del se, dëmi ekonomik arrin në 134 milionë lekë ose mbi 1.24 milion USD. Ish-zv.drejtori Ãâââ¬ËshtÃâââ¬Ë kallëzuar penalisht.
Nga auditimi i projektit “Ndërtimi i rrugës Tiranë-Elbasan” rezultuan një sërëshkeljesh ligjore. KÃâââ¬Ështu, ish-drejtori i Njësisë së Zbatimit të Projektit, më parë, ish-Zv/drejtor i ARSH, ka nënshkruar në kundërshtim me ligjin ndryshimin e kontratës së lidhur më datë 27 prill 2011 për ndërtimin e tunelit të Krrabës, duke i dhënë operatorit ekonomik të përzgjedhur për ndërtimin e tunelit, edhe mirëmbajtjen e këtij tuneli për një periudhë njëvjeçare.
Kontrata e re për mirëmbajtjen e tunelit, me vlerë 165 milionë lekë, është nënshkruar pa realizuar procedurat e prokurimit. Nga auditimi, rezultoi po ashtu se ARSH nuk ka patur asnjë justifikim ligjor në nënshkrimin e kontratës së mirëmbajtjes me operatorin ekonomik fitues të tenderit të ndërtimit të tunelit. Procedura e ndjekur ka shkaktuar pamundësinë e marrjes pjesë të operatorëve të tjerë ekonomik në garÃâââ¬Ë. Nënshkrimi i kësaj kontrate nga S.Ç, ish-Zv/drejtor i ARSH, nëpërmjet një urdhër ndryshimi, nuk parashikohet në asnjë nen të kontratës bazë të vitit 2011, për më tepër që punimet e ndërtimit janë shumë të ndryshme nga ato të mirëmbajtjes. Pra, nuk mund tÃâââ¬Ë konsiderohet si zgjatim i kontratës sÃâââ¬Ë mëparshme.
NdÃâââ¬Ërkaq, KLSh konstaton se, nÃâââ¬Ë segmentin Sauk-Tuneli i Krrabës dhe Tuneli i Krrabës-Elbasan, sasia e punimeve të çertifikuara nuk është në përputhje me realizimin në fakt, kryesisht në realizimin e mureve prej gabioni dhe vendosjes së rrethimeve anësore. Po ashtu, nuk janë respektuar specifikimet teknike të parashikuara në kontratë, për vendosjen e rrjetave prej gabioni.
Nga ana e kontraktorit nuk është realizuar sigurimi i palëve të treta dhe dëmeve të mundshme, për një periudhë 2-mujore, duke shkaktuar një dëm ekonomik me vlerë 785,732.37 USD. Punime tÃâââ¬Ë likuiduara, por tÃâââ¬Ë papërfunduara, ka pasur edhe nÃâââ¬Ë ndërtimin e tunelit. Gjithashtu konstatohet se janë përdorur paratÃâââ¬Ë e kredisÃâââ¬Ë pa miratimin e MnistrisÃâââ¬Ë sÃâââ¬Ë FinancÃâââ¬Ës./Gazeta Shqip