
Makina fluturuese me dizajn futuristik
Firma dizajnuese Volerian ka prezantuar konceptin e saj për një makinë fluturuese e cila mund të ulet dhe ngrihet vertikalisht dhe nuk kërkon një pistë të veçantë.
Firma e dizajnit Volerian shfaqi kohët e fundit konceptin e vet për një makinë fluturuese që ngrihet dhe ulet vettikalisht (VTOL) në Farnborough International Airshow 2018. Volerian thotë se sistemi i tij i shtytjes mund të përdoret në shumicën e situatave ku zakonisht në modelet e tjera do të përdorej një helikë ose një ventilator. Një gjë e tillë aplikohet në të dyja rastet si tek helikat konvencionale ashtu edhe tek ato me shtytje si dhe tek avionët e vegjël dhe të mëdhenj. Përveç kësaj sistemi mund të përdoret për ventilatorët që përdoren për aplikimet e brendshme dhe industriale të ventilatorëvedhe mund të gjejnë përdorim për helikat me bazë uji. Në një deklaratë me shkrim, një zëdhënës i kompanisë tha: 'Volerian ka krijuar një sistem shtytës që është i lirë për t'u prodhuar dhe është shumë më i qetë dhe më i sigurt se çdo teknologji ventilatori ose helike.
"Si rezultat i kësaj ne jemi tani në gjendje të bëjmë avion që mund të përdoret në çdo situatë njësoj siç mund të përdoret një makinë dhe madje shumë më tepër se aq". Baza e sistemit me forcë shtytëse e Volerian është një krah i lëkundshëm i vendosur në një kanal të formuar posaçërisht. Një krah i palëvizshëm ndodhet në drejtim të rrymës për të rritur më tej efikasitetin. Veprimi i përplasjes së krahut krijon një rrymë të shtytjes duke prodhuar një vorbull e cila lëviz në drejtim të kundërt. Krahët epalëvizshëm janë ndërtuar në një grup që siguron hapësirën e nevojshme për shtytje dhe kontroll. Grupi ka një raport të lartë të sipërfaqes së ngritjes në zonën e shtytjese cila redukton energjinë në një gjatësi të dhënë të krahut duke rritur kështu sigurinë dhe duke reduktuar kërkesat inxhinierike dhe zhurmën. Në teori, çdo gjatësi e krahut mund të përdoret, me ndihmën e kushinetave shtesë.
Një rrjet mund të përshtatet për kërkesa të ndryshme të fluturimit, për shembull në një zonë shumë të qetë, një zonë më të vogël të shtytjes për një interval më të shpejtë dhe më të gjatë me aftësinë për tu ngritur në mënyrë konvencionale. Lëvizja e krahut zakonisht kontrollohet nga një rrjet i lidhur me tre krahë për të mbajtur konstante ngarkimin e motorit. Avionët që përdorin një grup të madh mund të ndryshojnë thjesht shpejtësinë e motorit për kontroll. Një grup i përafruar me drejtimin e fluturimit lejon që ajri të rrjedhë përmes kanaleve. Kjo shmang problemet e ndarjes së rrjedhjes që ndodhin me ventilatorët e kanalit tradicional. Ndryshimet e presionit përgjatë gjatësisë së krahut janë konstante, ndryshe nga një teh i helikës që ndryshon ndërsa shpejtësia këndore rritet drejt tehut, prandaj ka më pak efekte tre dimensionale në cepin e krahut.
Kjo do të thotë se energjia është më e përhapur, e cila është e dobishme për zhurmë dhe efikasitet. Kthimi i fletëve ndihmon në përshtatjen e rrjetit për një dalje në det më të shpejtë dhe më efikase dhe për qëllime kontrolli. Në këtë rast ata gjithashtu e largojnë rrjedhën e ajrit larg nga kabinës, e cila ndihmon në zvogëlimin e zhurmës së kabinës. Fluturimi më i shpejtë, më efikas mund të arrihet duke përdorur një sistem të devijuar të goditjes. Kjo i jep avionëve aftësi të shkëlqyera të ngritjes dhe uljes së shkurtër. Avionët që përdorin këtë sistem mund të përfitojnë plotësisht nga efikasiteti i lartë i krahëve që hapen dhe mbyllen.
Më të lexuarat








