Uji mund te jete i zakonshem ne planetet e tjera

Është e zakonshme që ekzoplanetet e largëta që orbitojnë yje të largëta të kenë ujë në atmosferën e tyre, zbulon një studim i ri tronditës.

Shkencëtarët që studiojnë përbërjen e 19 botëve për pesë vjet thonë se uji shpesh është i ndotur në botët e huaj, por në sasi të ulëta.

Një total prej 14 prej këtyre botëve kishin avuj uji që notonin në atmosferën e tij, dhe kimikatet kryesore natriumi dhe kaliumi ishin secili i pranishëm në gjashtë prej tyre. Uji është thelbësor për të lulëzuar jetën dhe prania e tij në botë të largët ngjall shpresë për zbulimet e ardhshme. Gjetja ka implikime për kërkimin e jetës ekstra-tokësore.

Autor i studimit tha se duke pasur parasysh se uji është një përbërës kryesor për idenë tonë të vendbanimit në Tokë, është e rëndësishme të dimë se sa mund të gjenden në sistemet planetare përtej tonave. Sipas studiuesve që kanë kryer hulumtimin, është analiza më e saktë dhe e gjerë molekulare dhe termike e llojit të saj të bërë ndonjëherë.

Vëzhgimet u kombinuan me modele kompjuterike dhe analiza statistikore për të vlerësuar sasinë e secilit kimikat në atmosferë. Hidrogjeni, natriumi, oksigjeni dhe elementët e tjerë kanë të gjitha provat unike të cilat mund të përdoren për të përcaktuar se nga është krijuar secili planet.

Nivelet shumë të ulëta të avullit të ujit të zbuluar nga studiuesit shtrojnë pyetje në lidhje me të kuptuarit tonë të proceseve kimike të përfshira në formimin e planetit. Rezultatet mund të përdoren nga astronomët për të ndihmuar në përsosjen e kërkimit të tyre për një ekzoplanetë të aftë për të mbështetur jetën.