Secondary Adv

Facebook heq dore nga reklamimi ne WhatsApp

Share on Google+

Facebook është tërhequr përfundimisht nga planet e tij të diskutueshme dhe të kundërshtuara për të përfshirë reklama në WhatApp.  

 

WhatsApp ka shpërndarë ekipin që u krijua për të filluar procesin e integrimit të reklamave në platformën chat, sipas Wall Street Journal. Edhe kodi i krijuar për të lejuar që reklamat të integrohen në platformën e mesazheve është fshirë. 

Facebook bleu WhatsApp në 2014 për rreth 19 mld dollarë. Kompania në vend të reklamave do përqendrohet në ndërtimin e më shumë veçorive të fitimit të parave që lejojnë bizneset të komunikojnë me klientët, përgjatë linjave të WhatsApp Business, të prezantuara në 2018. 

Sidoqoftë, reklamat mund të shfaqen ende në veçorinë e Statusit të aplikacionit, i cili lejon përdoruesit të ndajnë tekst, foto, video dhe GIF të animuar që zhduken pas 24 orësh. Facebook së pari njoftoi planet për të fituar para nga WhatsApp në 2018. 

Si pjesë e planeve, imazhet promovuese do të shfaqeshin në tiparin 'Status' të WhatsApp, i cili është i ngjashëm me Stories në Instagram, ndërsa bizneset do të kishin qenë në gjendje të bashkëveprojnë me klientët që përdorin dritaret e bisedës.    

Reklamat në Facebook gjithashtu do të kishin lidhje me WhatsApp për të lejuar përdoruesit të flisnin drejtpërdrejt me markat përmes aplikacionit të të dërguarit, si dhe përmes Facebook Messenger. 


Më të lexuarat