Secondary Adv

Krijohen gomat e para pa ajer

Share on Google+

Bridgestone ka vendosur të hedhë në treg gomat pa ajër në një përpjekje për të luftuar problemet që hasin kamionët tregtarë ndërsa udhëtojnë nëpër vend.   

 

Dizajni i ri zëvendëson ajrin nën presion me një rrjetë të ricikluar termoplastike që mban deri në 5,000 paund secila me përfitimin e shtuar duke mos humbur kurrë presionin. 

Kompania japoneze planifikon së pari të lëshojë një version më të vogël, më të lehtë për biçikleta, dhe do të testojë dizajnin me një flotë të biçikletave pa goma në Lojërat Olimpike Verore të vitit 2020 në Tokio. Rrjeti fleksibël është krijuar për të siguruar mbështetjen dhe butësinë që ajri i presuar do të bënte në gomat tradicionale. 

Kjo teknologji zgjidh një problem për drejtuesit dhe u kursen atyre para. Detyra e tyre është të mbajnë kamionët në rrugë, dhe ju nuk mund ta bëni këtë kur gomat tuaja nuk janë të fryra siç duhet. Ky koncept, eliminon nevojën që gomat të fryhen dhe mirëmbahen me ajër, dhe në fund të fundit fshijnë rreziqet dhe joproduktivitetin që lidhet me një gomë të sheshtë. 

Goma pa ajër është mënyra e kompanisë për të modernizuar gomën në mënyrë që të konkurrojë me Michelin, i cili zbuloi se gjithashtu ishte duke dizajnuar gomën e tij pa ajër në qershor të vitit të kaluar. 

Duke u bashkuar me General Motors, dyshja njoftoi të ashtuquajturën gomë Uptis që është bërë nga tekstil me fiberxhami të ngulitur dhe nga një rrotë alumini. Michelin shtoi se dizajni gjithashtu mund të jetë i shtypur 3D dhe do të jetë më i qëndrueshëm dhe ka të ngjarë të përmirësojë ekonominë e karburantit.


Më të lexuarat