Planeti Mars mund te mos jete i banueshem

Marsi dikur kishte ujë të rrjedhshëm, por tani është një peizazh i thatë i shkretëtirës, dhe kjo mund të jetë sepse është shumë i vogël për të mbajtur lagështinë.

Rreth sa gjysma e madhësisë së Tokës, Marsi është planeti i dytë më i vogël në sistemin diellor, i ulur në skajin e jashtëm të zonës së banueshme ku uji i lëngshëm "mund të rrjedhë".

Ekzistojnë "dëshmi të pakundërshtueshme" që Planeti i Kuq dikur kishte ujë të rrjedhshëm të lëngshëm, përfshirë në kraterin Jezero ku roveri NASA Perseverance po kërkon aktualisht shenja të lashta të jetës, por ky studim sugjeron se nuk zgjati shumë.

Autori dhe kolegët studiuan përbërjen kimike të meteoritëve të Marsit që kanë rënë në Tokë. Këta shkëmbinj, që datojnë nga miliona në miliarda vjet, zbuluan se Marsi nuk kishte kiminë e nevojshme në strukturën e tij për të mbajtur ujin për një kohë të gjatë.

Marsi humbi shumicën e elementeve të tij të paqëndrueshëm gjatë formimit, sipas Dr Wang, i cili tha se këto elementë rezultojnë në ujë të lëngshëm dhe faktorë të tjerë të nevojshëm për jetën.

Uji është një përbërës thelbësor në jetë "siç e njohim" dhe ka dëshmi të shumta të ujit në Mars në historinë e tij të hershme. Studimet e mëparshme kanë sugjeruar se bota e vogël mund të ketë pasur më shumë ujë në një oqean të madh sesa i gjithë Oqeani Atlantik në Tokë.

Por Marsi nuk ka ujë të lëngshëm në sipërfaqen e tij sot. Shpjegimet e mëparshme të kësaj mungese uji përfshijnë një dobësim të fushës magnetike që rezultoi në humbjen e atmosferës së tij, duke bërë që uji të avullojë në hapësirë.