Secondary Adv

Robotet kane zevendesuar njeriun ne kete banke ne Kine

Share on Google+

Biseda me një këshilltar financiar njeri në bankën tuaj lokale mund të jetë një gjë e së kaluarës. Një bankë në Kinë ka nisur degën e parë në botë pa personel, e drejtuar tërësisht nga teknologjia. Konsumatorët janë përshëndetur nga humanoidët që i përgjigjen kërkesave nëpërmjet njohjes së zërit.

 

Këta humanoide bankarë janë në gjendje të bëjnë shumicën e gjërave që mund të bëjë një asistent njeri, duke përfshirë hapjen e llogarive, transferimin e parave dhe investimet. Ashtu si të folurit me robotët, klientët mund të eksplorojnë ofertat më të fundit të ofruara nga banka për qeratë e shtëpive duke përdorur kufje të realitetit virtual. Sipas bankës, ajo mund të përballojë 90 për qind të kërkesave të bankave normale. Njerëzit e vërtetë janë prezentë gjithashtu për të ofruar ndihmë nëse robotët nuk janë në gjendje të përballojnë një kërkesë. 

 

Klientët mund të përdorin dhoma private për biseda të largëta me menaxherët nëpërmjet lidhjeve video. Banka pretendon se kjo është duke tërhequr klientët drejt njohurive teknologjike dhe duke zvogëluar shpenzimet e stafit. Banka po tërheq masa të mëdha vëzhguesish kuriozë për pajisjet e saj të fundit. Megjithatë, analistët janë skeptikë, duke thënë se kjo është një mashtrim që ka pak për qëllim të automatizojë bankat përtej ATM-ve të zakonshme dhe shërbimeve bankare në internet.

 

Bankat tradicionale të Kinës janë nën presion nga konkurrentët e internetit dhe aplikacionet e pagesave përmes telefonit që u mundësojnë përdoruesve të paguajnë për mallrat duke përdorur smartphonë. CCB pretendon se ka instaluar tashmë 1.600 makineri të zgjuara në 360 degët e saj në Pekin ku është edhe baza. Pamjet nga të dhënat e Shoqatës Bankare të Kinës sugjerojnë se në vitin 2017 bankat kineze ringritën 5 përqind të të gjitha degëve të tyre për t'i bërë ata 'më të zgjuar'. Gati 114,000 makina 'smart' që ofrojnë shërbime përtej depozitave dhe tërheqjeve të parave, janë hapur gjithashtu gjatë vitit të kaluar. 

 

He Fei, një studiues i lartë në Bankën e Komunikimeve në Shangai, tha se banka pa staf punonjësish do të jetë një provë e mirë për të parë se çfarë mendojnë njerëzit për bankimin e automatizuar. "Do të ketë hapësirë ​​të mjaftueshme për përmirësim, nëpërmjet operimit të përditshëm, tha ai. Këto shërbime mund të zgjidhin kërkesat e përsëritura dhe standarde nga klientët në masë. Megjithatë, bankierët njerëz ende duhet të ofrojnë këshilla profesionale, për t'i shërbyer kërkesave të komplikuara dhe të personalizuara, për shembull nga klientët e pasur.


Më të lexuarat