Secondary Adv

Robote ne sherbim te te moshuarve ne qendrat e kujdesit

Njerëzit e moshuar në shtëpitë e kujdesit në Mbretërinë e Bashkuar së shpejti do të kujdesen nga robotët që 'mësojnë dhe përshtasin bisedat' me personat për të cilët ata kujdesen.

 

Skema e pilotimit me financim nga BE prej 3.4 milion dollarë, duke filluar nga shtatori, është projektuar për të ndihmuar në largimin e kujdestarëve të ngarkuar, familjes dhe miqve. Shoqëruesit humanoidë me katër këmbë dhe të gjatë 1,2 metra, janë programuar për të njohur nevojat e banuesve në këto shtëpi kujdesi,  sipas firmës që ndodhet prapa këtij projekti. Testi është një bashkëpunim midis studiuesve nga Universiteti i Bedfordshire dhe Advinia Health Care, një nga ofruesit më të mëdhenj të kujdesit shëndetësor në Mbretërinë e Bashkuar. Robotët që kujdesen, të quajtur Pepper, janë projektuar nga kompania japoneze Softbank Robotics. Ekranet të cilat janë të vendosura në kraharorin e robotëve mund të përdoren nga njerëzit për të folur në Skype me të afërmit e tyre, të shikojnë ose të dëgjojnë diçka, ose të kujtohen kur të marrin ilaçet e tyre. 

 

Dr Chris Papadopoulos, një ekspert i shëndetit publik në Bedfordshire, tha se robotët nuk ishin të dizajnuar për të zëvendësuar punëtorët e kujdesit, por ndihmonin një forcë punëtore tashmë të tensionuar. Ai tha se robotët mund të siguronin shoqëri për njerëzit e moshuar, të cilët përndryshe do të ndjeheshin vetëm. Dr Papadopoulos shtoi: 'Këto robota janë në gjendje të përshtaten, të mësojnë dhe të përshtasin bisedat e tyre sipas asaj që ata zbulojnë për një individ ashtu siç mund të bëjnë dy njerëz në një bisedë normale' 'Softueri është në këtë mënyrë novator.  

 

Qëllimi i tyre është të eksplorojnë deri në ç'masë mund të parandalojnë vetminë dhe izolimin, të përmirësojnë shëndetin mendor dhe të zvogëlojnë stresin e kujdestarit familjar. Zhvilluesit thonë se robotët mund të kuptojnë 80 për qind të bisedave. Ata gjithashtu kanë aftësinë për të mësuar nga bisedat në japonisht dhe anglisht. Muajin e kaluar një tjetër robot i zhvilluar nga Softbank Robotics u vendos në një hotel në liqenin Garda.

 

I quajtur Robby Pepper, robotit i është mësuar një listë e pyetjeve të tilla si vendndodhjet e spa dhe restorante dhe oraret e tyre të hapjes. Përdorimi i robotëve të tillë po rritet në sektorët e shërbimeve si turizmi, ku shkalla e biznesit mund të hutojë stafin duke çuar në performancë të ulët. Ato përfaqësojnë një zgjerim në automatizim, por ai që ka gjasa të zgjerohet vetëm kur zhvillohet inteligjenca artificiale më e mirë. Federata Ndërkombëtare e Robotikës, me seli në Frankfurt, Gjermani, parashikon se shitja e robotëve profesionalë të shërbimit, do të rritet midis 20 dhe 25 përqind në vit deri në vitin 2020, nga rreth 79,000 vitin e kaluar. 


Me te lexuarat ne Inovacion