Secondary Adv

Amazon perdor 100,000 robote per magazinimin e mallrave

Amazon tani ka më shumë se 100,000 robotë brenda depove të saj në mbarë botën. Por pavarësisht vëllimit absolut të punonjësve robotë në qendrat e saj të magazinimit, Amazon këmbëngul se robotët nuk do të zëvendësojnë plotësisht punën e njeriut, të paktën jo ende. 

 

Firma pretendon se robotët nuk kanë 'kuptimin e përbashkët' ose 'shkathtësinë' e nevojshme për këtë punë. Amazon përdor robotët e saj për të mbajtur stoqet nëpër katet e magazinave më hapësirë të gjërë dhe grupojnë së bashku të gjitha sendet individuale të nevojshme për një rend specifik. Një gjë e tillë është bërë për të zvogëluar sasinë e ndërveprimit që njerëzit kanë me produktet. Pavarësisht nga kjo, shefi i teknologjisë së Amazon Robotics Tye Brady këmbëngul se robotët thjesht po rrisin efikasitetin njerëzor dhe nuk ulin numrin e punëve në depo. Kompania me qendër në Seattle tani punëson mbi 500,000 njerëz në të gjithë botën, duke përjashtuar kontraktorët dhe personelin e përkohshëm sezonal. 

 

Kjo është një rritje prej më shumë se një e katërta e një milioni krahasuar me tetorin e vitit 2016. "Kur ka dhjetëra mijëra porosi që po ndodhin njëkohësisht, puna e kërkuar shkon përtej asaj që një njeri mund të bëjë," tha Tye Brady në një auditor në një konferencë të MIT Technology Review këtë javë. Njerëzit ende sigurojnë aftësi të pazëvendësueshme në qendrat e magazinimit, si shkathtësia, përshtatshmëria dhe ndjenja e mirë, pretendon kompania. Për shembull, kur një nga produktet e magazinuara u rrëzua kohët e fundit në dysheme në një nga qendrat e magazinimit të Amazon, punonjësit robotikë të Amazon u bënë pafundësisht të çorientuar nga rrëmuja me vaj në dysheme dhe nuk pushonin së rrotulluari rreth rrëmujës së krijuar duke vezhguar në vend që ta pastronin atë. Megjithëse 100,000 robotë që janë në përdorim në qendrat e saj nuk kanë shkaktuar shkurtime për punonjësit e Amazon, sistemi i automatizuar ka shkaktuar humbje të punës me pakicë pasi dyqanet e mëdha përpiqen të konkurrojnë me nivelin e lartë të efikasitetit të Amazon. 

 

Amazon kohët e fundit hapi një supermarket i cili nuk ka nevojë për kasierë pasi pagesa për produktet mund të bëhet përmes telefonit në një aplikacion të posaçëm. Një supermarket i tillë u hap në qendër të qytetit në Seattle dhe ka potencial të shkaktojë më shumë humbje të vendeve të punës duke zhdukur krejtësisht arkëtarët. Megjithatë, kompania amerikane e shitjes me pakicë thotë se ka bërë përpjekje për të ofruar shërbime që u japin bizneseve më të vogla qasje në magazinat dhe rrjetin e shpërndarjes, në një përpjekje për të zvogëluar disa nga ndikimet e saj negative."Ne kemi diçka që quhet “furnizim nga Amazon", tha Brady. Rezulton se më shumë se gjysma e inventarit është shitur nga shitësit e palëve të treta. Ky ka qenë një sukses i madh për bizneset e vogla anembanë globit. 

 

Kushtetnë depot e Amazonës kanë qenë një subjekt i dhimbshëm për shitësit. Një hetim pesë javor në qendrën e magazinimit në Tilbury, gjeti punëtorët e magazinës të lodhur nga javët e tyre të punës me 55 orë gjithsej. Në përgjigje të kërkesave, Amazon tha:"Amazon siguron një vend pune të sigurt dhe pozitiv me paga konkurruese dhe përfitime." Ne jemi krenarë që kemi krijuar mijëra role në qendrat tona të magazinimit në Mbretërinë e Bashkuar. Si me shumicën e kompanive, ne presim një nivel të caktuar të performancës.


Me te lexuarat ne Inovacion