Secondary Adv

Nje sistem per sigurine e qarkullimit te mjeteve ajrore

Share on Google+

Në Ohajo, po punohet për një sistem të ri i cili mund të ndihmojë në menaxhimin e avionëve, helikopterëve dhe dronëve në mënyrë që ata të mos rrëzohen.  

 

Nëse doni të përdorni një dron në Amerikë nuk mund të shkosh më shpejt se 100 mph si dhe nuk lejohet që ata të fluturojnë mbi njerëzit si dhe ndalohet mbajtja e tij nën 400 metra lartësi. Këto janë rregullat e reja të FAA të miratuara së fundmi. Por këto rregulla paraqesin një pengesë për çdo kompani apo organizatë që dëshiron të përdorë dronët për detyra praktike, si shpërndarja e pakove ose monitorimi i trafikut të autostradës. Një projekt në Ohajo synon të zgjidhë këtë problem duke përdorur njësitë e radarit dhe softuerin për të krijuar atë që njihet si një sistem menaxhimi pa pilot i trafikut. Është si një rrjet i kontrollit të trafikut ajror në stilin FAA, por për dronët dhe makinat autonome që mund të mbajnë një ditë pasagjerët. 

Dronët janë një teknologji shpërthyese në aspektin e interesit dhe përdorimeve komerciale, thotë James Gregory, drejtor i Qendrës Kërkimore të Hapësirës ajrore të Universitetit Shtetëror të Ohajos dhe gjithashtu kryesues i projektit. Ne jemi duke u përpjekur të krijojmë një mjedis të sigurt ku njerëzit mund të shtrihen përtej kufizimeve të FAA. Më në fund, sistemi do të duhet të sigurojë që një grumbull i objekteve ajrore, si dronët, automjete të tjera autonome, helikopterë, dhe aeroplanë komercialë të mos bien ndesh me njëri tjetrin. Së pari, njësitë aktive të radarit do të përhapin sinjale nga subjekti që ata duan të ndjekin. Këto njësi të radarëve do të shoqërohen me radarë pasivë, të cilët, siç e nënkupton emri i tyre, nuk nxjerrin sinjale. Radari pasiv mbështetet në sinjalet ekzistuese që janë atje, thotë Gregori. Konsideroni një sinjal televiziv HDTV. Duke qënë se vendndodhja e kullës që transmeton një sinjal si ai është një faktor i njohur, radari pasiv mund të përdorë ndërhyrjet në ato valë për të konkluduar praninë e një droni. Sistemi gjithashtu do të marrë të dhënat e FAA mbi fluturimet komerciale; softueri do të lidhë të gjithë rrjetin së bashku. 

 

Rezultati përfundimtar do t'i japë pilotëve të dronëve, njerëzor ose robotikë, rrugën më të mirë për të fluturuar, ashtu si Google Maps ose Waze udhëzon shoferët ku të shkojnë. Një dron apo çdo mjet tjetër pa pilot që ka nevojë për një itinerar nga pika A në B mund të mbështetet tek rrjeti, i cili monitoron trafikun në kohë reale. Korridori që sistemi është planifikuar të ketë do të jetë 35 milje i gjatë, disa milje i gjerë dhe do të ndjekë shtegun e U.S. Route 33 nga East Liberty në Dublin, tha Ohajo. Ata gjithashtu planifikojnë të bëjnë fluturime demonstrative që përfshijnë një ose dy dronë që mund të monitorojnë trafikun në autostradën dhe pastaj të përditësojnëme të dhëna Departamentin e Transportit të Ohajos.


Më të lexuarat