Secondary Adv

Blue Origin brenda vitit udhetime pasagjeresh ne hapesire

Share on Google+

  

Shumë shpejt do të bëhen udhëtimet e para të pasagjerëve në hapësirë me raketën Blue Origin dhe do kushtojnë 300,000 dollarë.   

 

Kompania Blue Origin me seli në Kent të Uashingtonit, po kërkon të shesë bileta për udhëtimet drejt hapësirës me raketën e saj për rreth 200,000 deri në 300,000 dollarë, sipas disa burimeve. Më parë këtë vit, Blue Origin konfirmoi se udhëtimi i anijes kozmike të tij me gjashtë vende do të bëhet në 2018. Ekspertët besojnë se çmimi i biletave nuk është aq i lartë sa për të bërë sipërmarrjen turistike hapësinore fitimprurëse, me analistin e hapësirës ajrore Marco Caceres duke vlerësuar se çdo nisje do të humbasë miliona për firmën. Çmimet e biletave të Blue Origin janë në përputhje me kompaninë rivale të Sir Richard Branson, Virgin Galactic, e cila ka shitur tashmë 650 bileta me çmim prej 250,000 dollarë, pavarësisht se nuk kishte një datë nisjeje për udhëtimet e saj hapësinore. Blue Origin do të fluturojë pasagjerë në hapësirë ​​duke përdorur mjetin ajror të quajtur New Shepard. Ashtu si ato të krijuara nga SpaceX, automjeti hapësinor do të jetë i ripërdorshëm dhe është i dizajnuar që të përdoret për fluturime të shumta. Ajo do të jetë në gjendje të mbajë dhe të udhëtojë me deri në gjashtë turistë hapësinorë, hulumtues ose eksperimentues të shumtë, në fluturime të shkurtra suborbitale. 

 

Drejtuesit e Blue Origin në një konferencë biznesi muajin e kaluar planifikuan fluturimet e testit me pasagjerë në New Shepard do të zhvillohen së shpejti, dhe se ata do të fillojnë shitjen e biletave vitin e ardhshëm. Kompania, e cila është e bazuar rreth 32 kilometra në jug të Seattle, u ngrit nga themeluesi i Amazon në vitin 2000. Kjo kompani  ka bërë publike dizajnin e përgjithshëm të automjetit që përmban një raketë nisjeje dhe kapsulë për mbajtjen dhe transportin e pasagjerëve, por deri më tani është vonuar në statusin e prodhimit dhe çmimet e biletave. Përfaqësuesit e Blue Origin nuk iu përgjigjën kërkesave për komente mbi programet e saj dhe strategjinë e çmimeve. Duke folur në maj, CEO i Amazon, Jeff Bezos tha se çmimet e biletave nuk ishin vendosur ende. Megjithatë, një punonjës i Blue Origin me njohuri të dorës së parë të planit të çmimeve tha për Reuters se kompania do të fillojë shitjen e biletave që variojnë në çmime nga rreth (200,000 deri në 300,000 dollarë. Një punonjës i dytë konfirmoi se biletat do të kushtonin një minimum prej 200,000 dollarë. Të dy burimet po flisnin në një gjendje anonimiteti, pasi strategjia e çmimeve është shumë konfidenciale. 

 

New Shepard është projektuar për të fluturuar në mënyrë autonome deri në gjashtë pasagjerë në më shumë se 62 milje mbi Tokë dhe në hapësirën suborbitale. Në këtë lartësi, pasagjerët të cilët do të udhëtojnë në të do të jenë në gjendje të përjetojnë disa minuta pa peshë, si dhe të shohin lakimin e Tokës. Kapsula do të kthehet në tokë nën parashutë. Anija kozmike New Shepard përmban gjashtë dritare vëzhgimi, të cilat Blue Origin thotë se janë pothuajse tre herë më të larta se ato në një Boeing Co 747 jetliner. Kompania për zbulimin e hapësirës e Bezos ka përfunduar tashmë tetë fluturime testimi të New Shepard në stacionin e nisjes së kompanisë në Teksas. Kjo anije kozmike përdor një ngritje vertikale dhe ulje, por i duhet gjithashtu të mbajë pasagjerë. Dy fluturime kanë përfshirë një test që kompania e quan 'Mannequin Skywalker'. Kompania shpreson të testojë sistemin e saj të shpëtimit të kapsulës në hapësirë, 'brenda disa javësh,' tha një nga punonjësit. Ky tipar është i dizajnuar për të mbrojtur ekuipazhin njerëzor në raste urgjente duke shtyrë kapsulën larg nga mbështetësi nëse raketa shpërthen.

 


Më të lexuarat