Secondary Adv

Nje tren fluturues per pasagjere

Share on Google+

Një inxhinier rus po ofron vizionin e tij për një tren me shpejtësi të lartë që do të fluturonte midis stacioneve në vend që të udhëtonte mes tyre në shina. 

 

Dahir Semenov ka propozuar të gjitha llojet e automjeteve të çuditshme, futuristike dhe sistemeve urbane, nga automjetet me madhësi të dhomës që shkaktojnë bllokime të trafikut në avionë zjarrfikës që ngrenë zjarrfikësit lart mbi rrugët e mbushura me njerëz. Një video e animuar me kompjuter tregon disa versione të trenit fluturues të propozuar, secili i aftë për të transportuar qindra pasagjerë dhe që përmban krahë të pjerrët dhe helika elektrike. Energjia elektrike e nevojshme për të nxitur trenin fluturues do të ushqehej përmes një litari lëvizës të lidhur me një hekurudhë të elektrizuar që shkon në terren nga stacioni në stacion. 

 

Trenat fluturues do të ofrojnë një alternativë për trenat konvencionalë dhe madje edhe linjat ajrore komerciale për udhëtime jashtë vendit, tha Semenov për NBC News. Megjithëse jo aq i shpejt sa një avion, treni i propozuar do të ishte shumë më i shpejtë se trenat konvencionale, tha ai. Trenat më të shpejtë të Amtrak janë më të shpejtët me rreth 150 kilometra në orë, dhe madje edhe trenat më të shpejtë në botë kanë shpejtësi maksimale nën 300 mph. Semenov tha se treni i tij i fluturimit do të mund të shkonte me një shpejti më të madhe se 400 mph. Semenov është krahasuar me Buckminster Fuller, dizajnuesin Amerikan të shekullit të 20, idetë e të cilit varionin nga makinat fluturuese me tre rrota deri tek qytetet fluturuese. Por disa ekspertë mendojnë se ideja e një treni fluturues mund të jetë disi e çmendur. Shumë prej ëndrrave të transportit nga vitet e kaluara nuk kanë mundur kurrë të realizohen, siç është për shembull qyteti lëvizës i Fritz Lang si dhe hekurudha ajrore me një shinëdhe automjetet fluturuese kompakte, u shpreh Carlo Ratti, një ekspert i trasportit të së ardhmes. 

 

Mund të jetë e vështirë të integrohen trena fluturues në rrjetin ekzistues të transportit, tha ai duke shtuar gjithashtu se shpejtësia maksimale e trenave fluturues tingëllonte pak optimiste. Norman Garrick, profesor i inxhinierisë së Universitetit të Connecticut, i specializuar në transportin dhe planifikimin urban të qëndrueshëm, thotë se përparimet e ardhshme në transport do të varen më pak nga automjetet radikalisht të reja se sa në krijimin e mënyrave të reja për përdorimin e automjeteve ekzistuese."Shumica e atyre gjërave që nevojiten nuk kanë të bëjnë me objekte të reja, sepse ne kemi tashmë shumë objekte që funksionojnë", tha Garrick. "Është një çështje se si i menaxhojmë ato gjëra." Por Semenov duket se po ecën përpara me idenë e tij. Sipas një deklarate nga Dahir Insaat, firma e tij inxhinierike me qendër në Turqi në Stamboll, ai është duke rafinuar projektin e trenit fluturues dhe është në kërkim të vazhdueshëm për investitorë.

 


Më të lexuarat