Secondary Adv

Kina do ndertoje Hyperloopin e pare me vakum

Share on Google+

Kina po planifikon të ndërtojë shumë shpejt trenin e parë hyperloop me vakum me një projekt prej 1 miliard dollarë.   

 

Kompania Hyperloop Transportation Technologies (HTT), që nisi në SHBA, tha të enjten se do të bashkohet me një qytet kinez jugperëndimor për të ndërtuar një tren të ri gjashtë milje për një sistem transporti të shpejtësisë së lartë. Ky veprim vjen pasi Arrivo, një firmë e themeluar nga një ish-inxhinier i SpaceX dhe Hyperloop One, ka hyrë në një partneritet të veçantë me një entitet investimesh shtetërore për të ndjekur projekte në Kinë dhe në mbarë botën. HTT është një nga disa sipërmarrje që konkurrojnë për të marrë idenë e Elon Musk për një lloj të ri të sistemit të transportit që stimulon kapsulat përmes tuneleve të mbyllura me vakum dhe e kthen atë në realitet. 

Ajo ka arritur marrëveshje të ngjashme me disa vende të tjera, me ndërtimin e kapsulave të saj të para, të destinuara për tu tërhequr magnetikisht në tubat e fërkimit të ulët që po zhvillohen në qendrën e saj të inovacionit në Francë. HTT gjithashtu ka partneritete me Abu Dhabin dhe Ukrainën për të ndërtuar linjën e gjatë Hyperloop atje. Qyteti i largët i Tongren në provincën Guizhou të varfër të Kinës do të jetë vendi i përzgjedhur që do të presë projektin."Kina kryeson botën në sasinë e hekurudhës më të shpejtë të ndërtuar deri më tani, dhe tani ata po kërkojnë një zgjidhje më efikase me shpejtësi të lartë në hyperloop," tha kryetari i HTT Bibop Gresta në një njoftim për shtyp."Ne kemi shpenzuar vitet e fundit gjetjen e partnerëve të duhur për të punuar në Kinë dhe tani, me një rrjet të fortë të marrëdhënieve në vend, jemi gati të fillojmë punën për të krijuar sistemin", shtoi ai. HTT tha se financimi do të vijë nga një partneritet publik-privat, ku Tongren kontribuon drejtpërdrejt me 50 përqind të fondeve dhe gjysma tjetër ofrohet nga investitorë privatë. 'HyperloopTT do të jetë përgjegjës për sigurimin e teknologjisë, ekspertizës inxhinierike dhe pajisjeve esenciale', tha kompania, pa dhënë detaje të mëtejshme. Financimi për projektin mund të jetë vështirë për t'u siguruar, pasi Pekini synon shpenzimet e qeverisë lokale dhe me një borxh në rritje. 

 

Sistemi i tunelit HTT, së bashku me modelet e tjera Hyperloop, janë shumë të shtrenjta për t'u ndërtuar, gjë që mund ta bëjë të vështirë për të siguruar investimet e nevojshme, tha Bloomberg. Megjithatë, Arrivo arriti të siguronte një vlerë prej 1 miliardë dollarësh nga subjekti i investimeve qeveritare kineze Genertec America Inc, me seli në Pekin. Financimi do të shkojë tek çdo mbështetës i projekteve të ardhshme Arrivo, jo për vetë kompaninë, sipas Bloomberg. Arrivo u themelua nga ish-inxhinier SpaceX Brogan BamBrogan dhe stafe të tjerë të ish Hyperloop. Firma ka për qëllim të krijojë tuba të qarkullimit me shpejtësi të lartë që mund të transportojë pasagjerët deri në 200 kilometra në orë. Sistemi Arrivo nxit katër modele të automjeteve që i shërbejnë nevojave të ndryshme të pasagjerëve dhe ngarkesave nëpërmjet një autostrade të mbyllur elektromagnetike. Teknologjia përdor tërheqjen magnetike për të bërë lëvizjet e mjeteve dhe fuqinë elektrike për t'i lëvizur përpara. 

 

Kompania shtetërore kineze China Aerospace Science dhe Industry Corp (CASIC), një kompani e madhe hapësinore, gjithashtu po kërkon të kryesojë gjeneratën e ardhshme të teknologjisë së trenave me shpejtësi të lartë në Kinë. Vitin e kaluar njoftoi një projekt të ngjashëm të hyperloopit në qytetin e Wuhan, ku trenat do të ishin në gjendje të transportonin udhëtarët me shpejtësi deri në 1,000 kilometra në orë. Në të ardhmen, shpreson të zhvillojë një sistem që mund të udhëtojë me një shpejtësi prej 4,000 kilometra në orë.


Më të lexuarat